Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
koulun outoja sääntöjä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 39891" data-attributes="member: 167"><p>Ku näin tän nimen niin olin just tulossa sanomaan vessoista. :D Aiemmin(aikana ennen koronaa) saatiin olla sisällä välkät ja vessassa sai käydä normaalisti. Mutta nyt on pakko aina olla ulkona välkillä ja sit jos yrität mennä vaikka ruokailun jälkeen vessaan tai vaikka välkällä niin opet tulee koputtelee vessojen oviin, häätämään odottamasta vessavuoroa ja uhkailee jälki-istunnolla. Ihan sama vaikka olis just tulossa pissa housuun, tai menkat läpi.</p><p></p><p>Ja sit kans mun kaveri melkein sai jälki-istuntoo ku se oli ruokkiksen jälkeen menossa liikkakäytävän vessaan. Oikeestaan ope oli jo kirjottamassa sille jälki-istuntopapereita, mutta se sai pelastettuu itsensä sillä, että myöhästy oppitunnilta ja otti toisen pitkän ragepuhuttelun, tällä kertaa reksin kanssa. :D Että joo... Ja sit mua on viime viikkoina heikottanut tosi paljon, enkä jaksa tehä mitään normaalisti. Sit haluisin istuu välkillä, mutta siel ei oo mitään tuoleja ulkona. Katokku kaikki tuolit on siellä sisällä käytävillä vaikka siel ei saa ees olla. :) Mikä järki pitää vessoja ja tuoleja jonain koriste-esineinä?</p><p></p><p>Ja sit on kans noita ruuan ottamisrajoituksii, mutta niissä näen edes jotain järkeä, kun ei kunnalla ole varaa kustantaa loputtomia määriä ruokaa. Nii ja ainaki yhen open mielestä(sen joka häätää tosi usein vessoista) vessassa käydään oppitunneilla. En sit tiiä päästäiskö opet oppitunnilla vessaan, mut ehkä ne päästäis, tai ainakin jotkut. Mut siinähän menee vaan sitä oppituntia ja en mä ainakaan viittis oppitunnin aikana ilmoittaa koko luokalle vessahädästäni. Sitä paitsi, jos vessassa kestääki vähän kauemmin niin sit on se vaara, et se päätyy koko luokan kummastelun aiheeksi ja ehkä jopa joutuu selittelemään sitä opelle. D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 39891, member: 167"] Ku näin tän nimen niin olin just tulossa sanomaan vessoista. :D Aiemmin(aikana ennen koronaa) saatiin olla sisällä välkät ja vessassa sai käydä normaalisti. Mutta nyt on pakko aina olla ulkona välkillä ja sit jos yrität mennä vaikka ruokailun jälkeen vessaan tai vaikka välkällä niin opet tulee koputtelee vessojen oviin, häätämään odottamasta vessavuoroa ja uhkailee jälki-istunnolla. Ihan sama vaikka olis just tulossa pissa housuun, tai menkat läpi. Ja sit kans mun kaveri melkein sai jälki-istuntoo ku se oli ruokkiksen jälkeen menossa liikkakäytävän vessaan. Oikeestaan ope oli jo kirjottamassa sille jälki-istuntopapereita, mutta se sai pelastettuu itsensä sillä, että myöhästy oppitunnilta ja otti toisen pitkän ragepuhuttelun, tällä kertaa reksin kanssa. :D Että joo... Ja sit mua on viime viikkoina heikottanut tosi paljon, enkä jaksa tehä mitään normaalisti. Sit haluisin istuu välkillä, mutta siel ei oo mitään tuoleja ulkona. Katokku kaikki tuolit on siellä sisällä käytävillä vaikka siel ei saa ees olla. :) Mikä järki pitää vessoja ja tuoleja jonain koriste-esineinä? Ja sit on kans noita ruuan ottamisrajoituksii, mutta niissä näen edes jotain järkeä, kun ei kunnalla ole varaa kustantaa loputtomia määriä ruokaa. Nii ja ainaki yhen open mielestä(sen joka häätää tosi usein vessoista) vessassa käydään oppitunneilla. En sit tiiä päästäiskö opet oppitunnilla vessaan, mut ehkä ne päästäis, tai ainakin jotkut. Mut siinähän menee vaan sitä oppituntia ja en mä ainakaan viittis oppitunnin aikana ilmoittaa koko luokalle vessahädästäni. Sitä paitsi, jos vessassa kestääki vähän kauemmin niin sit on se vaara, et se päätyy koko luokan kummastelun aiheeksi ja ehkä jopa joutuu selittelemään sitä opelle. D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
koulun outoja sääntöjä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja