Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
kova nilkkakipu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 148735" data-attributes="member: 386"><p>moi pitkästä aikaa <3 onpa tosi outoa kirjottaa tänne :D pitkään oon jo meinannu mutta jostain syystä silti pitäny hiljaiseloa täällä. mutta itse asiaan...</p><p></p><p>miulla on siis ollu ehkä vuoden(??) ajan satunnaisesti nilkkakipua vasemman jalan nilkassa. sillon kun se alko niin oli epäsäännöllistä, saattoi olla vaikka viikonkin ettei tuntunu mitään ja sitten yhtäkkiä vihlas kovaa.</p><p></p><p>oikeestaan ainoo tilanne mihin tän kivun yhdistin on se, kun lähdin koululla bussista pois, koska siitä joutuu ikään kun pudottautumaan maahan tosi epäergonomisesti. oon n. 150 cm, joten varmaan sanomattakin selvää, ettei yhtään ainakaan helpota tilannetta D: muualla jos lähden bussista pois niin ei mitään ongelmaa, mutta juuri tuolla miun opistolla mihin kuljen joka päivä, on tietenkin hankala se pysäkki :D:</p><p></p><p>nyt sitten parin viikon sisään kipu on menny todella järkyttävän kovaks ja vaikuttanu ihan jokapäiväseen elämään. välillä ihan okei, ei tunnu oikein mitään ja pystyn kävellä vaikka puoli kiusaa niin ettei tunnu pahalta. sitten se tulee; yhtäkkiä niinkun joku sahais jalkaa poikki, todella viiltävä ja suorastaan pysäyttävä kipu. ja tää saattaa tulla missä vaan millon vaan. enimmäkseen jos yritän yhtään reippaammin kävellä, mutta kyllä ihan jos sängystäkin koitan nousta ylös tms. niin saattaa vaan alkaa hirvee vihlonta. toisinaan saattaa koskea myös ihan vaan maatessa sängyllä tai istuessa.</p><p></p><p>onko kellään antaa mitään neuvoja tai vertaistukea? D: terkkarille meinasin huomenna soittaa, vaikkakaan en yhtään luota siihen, kun tuntuu että monesti meininki noin muutenkin terveydenhuollossa sitä perus oman onnensa nojaan jättämistä... "otahan nyt vain Buranaa niin kyllä se siitä" :')</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 148735, member: 386"] moi pitkästä aikaa <3 onpa tosi outoa kirjottaa tänne :D pitkään oon jo meinannu mutta jostain syystä silti pitäny hiljaiseloa täällä. mutta itse asiaan... miulla on siis ollu ehkä vuoden(??) ajan satunnaisesti nilkkakipua vasemman jalan nilkassa. sillon kun se alko niin oli epäsäännöllistä, saattoi olla vaikka viikonkin ettei tuntunu mitään ja sitten yhtäkkiä vihlas kovaa. oikeestaan ainoo tilanne mihin tän kivun yhdistin on se, kun lähdin koululla bussista pois, koska siitä joutuu ikään kun pudottautumaan maahan tosi epäergonomisesti. oon n. 150 cm, joten varmaan sanomattakin selvää, ettei yhtään ainakaan helpota tilannetta D: muualla jos lähden bussista pois niin ei mitään ongelmaa, mutta juuri tuolla miun opistolla mihin kuljen joka päivä, on tietenkin hankala se pysäkki :D: nyt sitten parin viikon sisään kipu on menny todella järkyttävän kovaks ja vaikuttanu ihan jokapäiväseen elämään. välillä ihan okei, ei tunnu oikein mitään ja pystyn kävellä vaikka puoli kiusaa niin ettei tunnu pahalta. sitten se tulee; yhtäkkiä niinkun joku sahais jalkaa poikki, todella viiltävä ja suorastaan pysäyttävä kipu. ja tää saattaa tulla missä vaan millon vaan. enimmäkseen jos yritän yhtään reippaammin kävellä, mutta kyllä ihan jos sängystäkin koitan nousta ylös tms. niin saattaa vaan alkaa hirvee vihlonta. toisinaan saattaa koskea myös ihan vaan maatessa sängyllä tai istuessa. onko kellään antaa mitään neuvoja tai vertaistukea? D: terkkarille meinasin huomenna soittaa, vaikkakaan en yhtään luota siihen, kun tuntuu että monesti meininki noin muutenkin terveydenhuollossa sitä perus oman onnensa nojaan jättämistä... "otahan nyt vain Buranaa niin kyllä se siitä" :') [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
kova nilkkakipu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja