Krääh en jaksa enää ruotsia

porkkanakeitto

erittäin epäaktiivinen
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
31
kiva oikeasti kun tajuan että osaan kirjoittaa paremmin jopa englanniksi
vaikka ruotsin "kuuluisi" olla se minun vahva kieli (olen siis ruotsinkielisessä koulussa)

joo tiedän että jotkut mun luokalla on vielä huonompia mutta kuitenkin kun suomessa ei tule juuri ollenkaan virheitä ja enkussa ehkä kaksi tai kolme
,mutta sitten ruotsin tarinassa on kahdella sivulla 19 eri kielioppivirhettä

(sori tästä valituksesta mutta kun oikeasti en opi niitä eri prepositioita IKINÄ)

aarghh

tänään jouduin myös lähettämään yhden "virallisen" sähköpostin ruotsiksi, hyi! (onneksi oli lyhyt)
 

porkkanakeitto

erittäin epäaktiivinen
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
31
okei tiedän että 90% suomalaisista ei edes osaa muuta kun tack ja hej
että ehkä ei pitäisi valittaa
mutta joo
ärsyttää kuitenkin
 

porkkanakeitto

erittäin epäaktiivinen
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
31
okei osaan kuitenkin paremmin ruotsia kuin mitä puolet opettajista osaa suomea niin eiköhän se ole ihan ok
 

porkkanakeitto

erittäin epäaktiivinen
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
31
ja olen puhunut ruotsia kuitenkin varmaan yli puolet vähemmän kuin ne joilla se on äidinkielenä


että joo
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Hehe toivottavasti en joudu mihinkään asiakaspalvelutöihin missä ruotsia puhuvat vois vaatia oman kielistä palvelua..
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
oon lukenut ruotsia 8 vuotta enkä osaa sanoa kuin jag heter mamiya, enkä nyt edes liioittele, en tiedä mitä esm koira, kissa, tyttö, poika jne on ruotsiksi enkä osaa numeroita. yläasteella sain aina 8-9, lukiossa tippu vitoseen ja nyt kuuden vuoden aikana _kaikki_ on kadonnut mun päästä jonnekin D= onneks ei tarvii enää lukee sitä perkelettä huh
 
Ylös Pohja