Ksylitolin ostaminen johtaa aina siihen että

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
syön niitä purkkia tai pastilleja kuin karkkeja, vaikka tarkoitus olisi ottaa vain pari aina aterian jälkeen. Ostin vähän aikaa sitten Läkerol Dentsejä könttätarjouksesta, ja paljonko tuli säästöä? Eipä juuri ollenkaan.

Perheessä ei olla kyllä koskaan käytetty ksylitolia säännöllisesti, vaan silloin tällöin ostettu purkkapussi kaappiin. Iskä oli viime viikonloppuna käymässä, ja rohmusi kahvittelun lomassa nätistä lasipurnukasta varmaan viisi pastillia peräjälkeen :D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Mä lopetin kaiken purkan ja pastellin syömisen kun mun maha turposi aina kuin plussapallo ja vedin niitä kans niin kuin karkkeja. :p
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Mä lopetin kaiken purkan ja pastellin syömisen kun mun maha turposi aina kuin plussapallo ja vedin niitä kans niin kuin karkkeja. :p
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Mä lopetin kaiken purkan ja pastellin syömisen kun mun maha turposi aina kuin plussapallo ja vedin niitä kans niin kuin karkkeja. :p
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Elämäni paras päätös oli aloittaa ksylitolituotteiden kuluttaminen. Ei ikinä tule huonoa omatuntoa purkasta tai pastilleista. Ehkä tavallista kovempi kiire vessaan vaan
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Heh sama ongelma

Ja jos syön samaa purkkaa tyyliin yli 5min niin alkaa särkeen päätä ja oksettaan niin niitä sit mennee aika reippaasti:D
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
En osaa samaistua tuohon koukuttumiseen. Eikä vatsakaan reagoi niihin. Nyt tosin alko tekee mieli purkkaa :D
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Jotkut Pirkan purkat maistuu tosi ällöltä jos unohtuu liian pitkäks suuhu :D
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Jotkut Pirkan purkat maistuu tosi ällöltä jos unohtuu liian pitkäks suuhu :D
Pirkan purkissa pysyy yllättävän hyvin maku, ainakin viimeksi kun ostin niitä. Paljon pidempään kuin jossain Jenkissä. Pala hedelmäpurkkaa ja salmiakkipurkkaa yhtä aikaa on hyvä kombo, mutta ei niitä kyllä loputtomiin tee mieli jäystää :D
 
Ylös Pohja