Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kuinka hyvin te tutustuitte vanhojen parin kanssa?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 103131" data-attributes="member: 89"><p>Ite en tuntenut mun paria ennen vanhojentanssikurssia. En edes muista nähneeni häntä ennen koko kurssia. :'D</p><p></p><p>Tää tyyppi tanssi kahden tytön kaa, ja olin hänen sivuparinsa. Oltiin eri tanssikursseilla (hän oli tosin yhel mun tanssitunnilla mukana tanssimas mun kaa, kenraaliharjoituksissa hän oli myös mun kaa), joten käytännössä tanssin tanssikursseilla yksin. :'D Muutamasti kursseilla harjoittelin muiden jätkien kaa, jotta pääsin tanssissa enemmän kii. Oli kyllä hämmentävää harjotella suurimman osan yksin. Tosin ei se noloa ollut, sillä tanssin pienessä viikonloppuryhmässä. 😇 Ja siis kyl mä hyvin opin ne tanssiliikkeet tangoa ja wienervalssia (jälkimmäinen tanssi oli muillekin tosi vaikee!) lukuun ottamatta, vaikka tanssinkin paljolti harkois yksin. </p><p></p><p>Ja tän järjestelyn takia en ennen hoohetkeä tutustunut pariini kunnolla, koska en harkoilla päässyt paljoa olee tän kaa. Jo ekoil harkoil tulin hyvin juttuun hänen kaa. Me tutustuttiin oikeestaan hoohetkellä, kun juteltiin pari tuntii ennen tansseja Wapissa sikana ja jatkettiin juttelua wanhojen jälkeen pitkään. Meillä oli myös monesti säätöä, tosin riideltiin aika paljon. D': Välit on mulla mennyt tän jätkän kaa, mut toisaalta oon iloinen, että tanssin wanhat yksinäisyydestäni huolimatta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 103131, member: 89"] Ite en tuntenut mun paria ennen vanhojentanssikurssia. En edes muista nähneeni häntä ennen koko kurssia. :'D Tää tyyppi tanssi kahden tytön kaa, ja olin hänen sivuparinsa. Oltiin eri tanssikursseilla (hän oli tosin yhel mun tanssitunnilla mukana tanssimas mun kaa, kenraaliharjoituksissa hän oli myös mun kaa), joten käytännössä tanssin tanssikursseilla yksin. :'D Muutamasti kursseilla harjoittelin muiden jätkien kaa, jotta pääsin tanssissa enemmän kii. Oli kyllä hämmentävää harjotella suurimman osan yksin. Tosin ei se noloa ollut, sillä tanssin pienessä viikonloppuryhmässä. 😇 Ja siis kyl mä hyvin opin ne tanssiliikkeet tangoa ja wienervalssia (jälkimmäinen tanssi oli muillekin tosi vaikee!) lukuun ottamatta, vaikka tanssinkin paljolti harkois yksin. Ja tän järjestelyn takia en ennen hoohetkeä tutustunut pariini kunnolla, koska en harkoilla päässyt paljoa olee tän kaa. Jo ekoil harkoil tulin hyvin juttuun hänen kaa. Me tutustuttiin oikeestaan hoohetkellä, kun juteltiin pari tuntii ennen tansseja Wapissa sikana ja jatkettiin juttelua wanhojen jälkeen pitkään. Meillä oli myös monesti säätöä, tosin riideltiin aika paljon. D': Välit on mulla mennyt tän jätkän kaa, mut toisaalta oon iloinen, että tanssin wanhat yksinäisyydestäni huolimatta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Kuinka hyvin te tutustuitte vanhojen parin kanssa?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja