Mielenterveys Kuinka tyhmä voi ihminen olla

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Olin yövuorossa ja pääsin tänään klo 5:15 kotiin. Kävin suihkussa ja tulin hengailemaan sänkyyn, kello oli jotain 6:30 siinä vaiheessa ja mielessä ajatus ”ei oo järkeä nukkua kun kohta pitää jo lähteä.”
Mulla olis nimittäin ollut mun elämäni ENSIMMÄINEN terapiakäynti varattuna tälle aamulle klo 8:15 ja olin päättänyt, että valvon sinne asti ja nukun sen jälkeen.

Arvatkaa kuka lopulta päättää luottaa liikaa herätykseen ja nukkuu sen vitun ajan ohi ja herää vasta 9:47????????

Sen yhden kerran kun uskallan tehdä jotain sen eteen, että mun elämästä voisi ehkä tulla parempaa, niin pilaan sen itse.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Voi rutto, ymmärrän että ketuttsa ja oot vihanen itelles mutta tuolle ei nyt voi mitään. Ens kerralla sitten:)
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Tuskin kehtaan enää ikinä varata mitään aikaa tuonne. Silmät ihan turpeessa kun oon itkenyt koko aamun :’(
Älä turhaan itke. Varmasti terapeutti ymmärtää kun sulla on sentään ihan ymmärrettävä selitys. Ne terapeutit on nähnyt varmasti yhtä sun toista etkä varmasti oo eka pommiin nukkunut!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Tuskin kehtaan enää ikinä varata mitään aikaa tuonne. Silmät ihan turpeessa kun oon itkenyt koko aamun :’(
No ihan varmasti muuten kehtaat!<3
Ne on nähnyt paljon pahempaa. Mulle esimerkiksi kehuttiin miten tosi hyvin olen sitoutunut kun olen vain tullut paikalle. Eli se että joskus jää välistä ei oo mitään outoa ja hävettävää, vaan pikemminkin se normaali, kun puhutaan kuitenkin ihmisistä joilla on ongelmia elämisessä.

Eikä se tyyppi sua varmasti syytä tai pidä mitenkään huonona ihmisenä kun sulla oli kuitenkin selkeä syy. Otat sinne vain yhteyttä ja selität tilanteen, varaat uuden ajan ja jatkat elämistä:)
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
No ihan varmasti muuten kehtaat!<3
Ne on nähnyt paljon pahempaa. Mulle esimerkiksi kehuttiin miten tosi hyvin olen sitoutunut kun olen vain tullut paikalle. Eli se että joskus jää välistä ei oo mitään outoa ja hävettävää, vaan pikemminkin se normaali, kun puhutaan kuitenkin ihmisistä joilla on ongelmia elämisessä.

Eikä se tyyppi sua varmasti syytä tai pidä mitenkään huonona ihmisenä kun sulla oli kuitenkin selkeä syy. Otat sinne vain yhteyttä ja selität tilanteen, varaat uuden ajan ja jatkat elämistä:)
;_; <3
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
hei, jos yhtään helpottaa niin itsehän nukuin ensimmäisenä työharjottelupäivänä pommiin jonkun puol tuntia (pääsin tunnin myöhässä paikalle) :DD onneks oli kyseessä perehdytyspäivä ja työnantaja tosi ymmärtäväinen (kerroinkin hänelle jaksamisen pulmistani ja kuinka vaan lamaannuin siihen sängylle kun ois pitänyt nousta), mutta se tunne mikä itellä heräs oli aika ikävä D: varsinkin tälleen tunnollisena ihmisenä. näitä sattuu ja ei ku vaan uusia pettymyksiä kohti :D kaikki on ihan hyvin <3
 
Ylös Pohja