Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kuinka usein näet selkounia?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi174" data-source="post: 6856" data-attributes="member: 174"><p>Opettelin sillä tavoin, että aloin pitää unipäiväkirjaa, jotta voisin hahmottaa selkeämmin, mitä unissani tapahtuu. Sitten aloin tehdä hereillä ollessani ns. todellisuustestejä, otan nenästä kiinni ja yritän hengittää läpi. Hereillä ollessa tämä ei luonnollisesti onnistu, mutta unessa ollessa onnistuu.</p><p>Näiden tapojen aloittamisen jälkeen päädyin alle kuukauden kuluttua tilanteeseen, jossa olin unessa ja tein todellisuustestin, koska se on minulla usein tapana ja hoksasin että ilmahan menee läpi. Se uni päättyi aika nopeasti, mutta kun kerran olin onnistunut havaitsemaan olevani unessa, niin alkoi käydä yhä useammin.</p><p></p><p>Sitten on näitä erityisiä tekniikoita joita voidaan käyttää nukahtaessa. Itse en ole löytänyt niistä hyötyä, mutta niitä kannattaa ehdottomasti kokeilla, sillä ihmiset ovat erilaisia ja kukaties se on sinulle paras tapa vaipua selkouneen.</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]Jv7eQSJZhQ0[/MEDIA]</p><p></p><p>Kannattaa katsoa tämä, opin itse tämän videon kautta hyvin pitkälti näkemään selkounia.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi174, post: 6856, member: 174"] Opettelin sillä tavoin, että aloin pitää unipäiväkirjaa, jotta voisin hahmottaa selkeämmin, mitä unissani tapahtuu. Sitten aloin tehdä hereillä ollessani ns. todellisuustestejä, otan nenästä kiinni ja yritän hengittää läpi. Hereillä ollessa tämä ei luonnollisesti onnistu, mutta unessa ollessa onnistuu. Näiden tapojen aloittamisen jälkeen päädyin alle kuukauden kuluttua tilanteeseen, jossa olin unessa ja tein todellisuustestin, koska se on minulla usein tapana ja hoksasin että ilmahan menee läpi. Se uni päättyi aika nopeasti, mutta kun kerran olin onnistunut havaitsemaan olevani unessa, niin alkoi käydä yhä useammin. Sitten on näitä erityisiä tekniikoita joita voidaan käyttää nukahtaessa. Itse en ole löytänyt niistä hyötyä, mutta niitä kannattaa ehdottomasti kokeilla, sillä ihmiset ovat erilaisia ja kukaties se on sinulle paras tapa vaipua selkouneen. [MEDIA=youtube]Jv7eQSJZhQ0[/MEDIA] Kannattaa katsoa tämä, opin itse tämän videon kautta hyvin pitkälti näkemään selkounia. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kuinka usein näet selkounia?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja