Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kulttuurinen omiminen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 74346" data-attributes="member: 386"><p>Unohdin sanoa tuossa alotusviestissä että mua saa opastaa, sillä en oo tosiaan kovin tietonen näistä asioista, vaan sen perusteella mitä oon kuullu ja ymmärtäny nii tein tän keskustelun. Mutta nyt kun mainihit tuon että tummaihosia kirjaimellisesti syrjitään tanssiscenessä ja kerroit tarkemmin tuosta lettiasiasta ja kaikesta muustakin, niin ymmärrän ettei ihmiset mitenkään turhaan puhu näistä ja et tää on ihan oikee ongelma. Oon vaan saanu sellasen kuvan että porukka loukkaantuu ihan turhaan, koska vaikka oonkin avarakatseinen ja empaattinen ja ajattelen muita ihmisiä paljon, niin en aatellu tän asian olevan näin synkkä. Jos aatellaan yleisesti niin nykymaailmassa ihmiset ylipäätään tuntuu kauheesti loukkaantuvan asioista joista ei tarviis (vaikka se että ärsyynnytään jonkun toisen pukeutumisesta), mut tätä ei kyllä pitäs sekottaa sellaseen. Kiitos kun valasit mua D: Myönnän että alotukseni oli ehkä turhan ns. hyökkäävä, mutta oon aika sellanen tunteella eläjä ja sillon ku kiehuu niin joskus se tulee liikaakin esille D: Mut vielä haluun sanoo ettei tarkotus ollu loukata ketään, vaan tietämättömyyttäni kirjotin tuon alotusviestin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 74346, member: 386"] Unohdin sanoa tuossa alotusviestissä että mua saa opastaa, sillä en oo tosiaan kovin tietonen näistä asioista, vaan sen perusteella mitä oon kuullu ja ymmärtäny nii tein tän keskustelun. Mutta nyt kun mainihit tuon että tummaihosia kirjaimellisesti syrjitään tanssiscenessä ja kerroit tarkemmin tuosta lettiasiasta ja kaikesta muustakin, niin ymmärrän ettei ihmiset mitenkään turhaan puhu näistä ja et tää on ihan oikee ongelma. Oon vaan saanu sellasen kuvan että porukka loukkaantuu ihan turhaan, koska vaikka oonkin avarakatseinen ja empaattinen ja ajattelen muita ihmisiä paljon, niin en aatellu tän asian olevan näin synkkä. Jos aatellaan yleisesti niin nykymaailmassa ihmiset ylipäätään tuntuu kauheesti loukkaantuvan asioista joista ei tarviis (vaikka se että ärsyynnytään jonkun toisen pukeutumisesta), mut tätä ei kyllä pitäs sekottaa sellaseen. Kiitos kun valasit mua D: Myönnän että alotukseni oli ehkä turhan ns. hyökkäävä, mutta oon aika sellanen tunteella eläjä ja sillon ku kiehuu niin joskus se tulee liikaakin esille D: Mut vielä haluun sanoo ettei tarkotus ollu loukata ketään, vaan tietämättömyyttäni kirjotin tuon alotusviestin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kulttuurinen omiminen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja