Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kulttuurinen omiminen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 74402" data-attributes="member: 34"><p>Siis ei jumankauta en halua enää elää tässä maailmassa :D mun rastoissa ei ole mitään vikaa enkä koskaan, IKINÄ tule pyytämään anteeksi sitä, en yhtään keltään. Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta yhtään mistä kulttuurista ne alunperin on. Ei YHTÄÄN. jos se tekee musta pahan ihmisen niin mua ei kiinnosta puupennin vertaa. Sillon oon ihan ylpeesti paha ihminen. Oon lopettanu turhan nöyristelyn jo muutenki, kaikista viimene asia mitä aion nyt tehdä on nöyristellä lisää mun TYYLIN takia. Mun tyyli on mun OMA. se ei kuulu kellekään, ihan sama mistä se alunperin on. Näin. Ne jotka on eri mieltä on sitten eri mieltä mutta mun ei myöskään tarvitse pyytää keltään mitään tollasta asiaa anteeksi. Tyyli on tyyli, se ei ole rasismia, millään tavalla. Vitun woke ihmiset oikeesti. Nyt niitä vitun valoja päälle ja järki käteen </p><p></p><p>Eihän tässä enää tiedä mihin puolelle itse kuuluu kun olen liian leftist oikeistolaisille ja liian oikeistolainen leftisteille. Tbh molemmat on täyttä hevonpaskaa, koska homofobiset inisijät esimerkiks on niin vitun rasittavia mut sit nää vitun yhy yhy "kulttuurinen omiminen!!!1" idiootit on kyllä ihan yhtä lailla täyttä paskaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 74402, member: 34"] Siis ei jumankauta en halua enää elää tässä maailmassa :D mun rastoissa ei ole mitään vikaa enkä koskaan, IKINÄ tule pyytämään anteeksi sitä, en yhtään keltään. Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta yhtään mistä kulttuurista ne alunperin on. Ei YHTÄÄN. jos se tekee musta pahan ihmisen niin mua ei kiinnosta puupennin vertaa. Sillon oon ihan ylpeesti paha ihminen. Oon lopettanu turhan nöyristelyn jo muutenki, kaikista viimene asia mitä aion nyt tehdä on nöyristellä lisää mun TYYLIN takia. Mun tyyli on mun OMA. se ei kuulu kellekään, ihan sama mistä se alunperin on. Näin. Ne jotka on eri mieltä on sitten eri mieltä mutta mun ei myöskään tarvitse pyytää keltään mitään tollasta asiaa anteeksi. Tyyli on tyyli, se ei ole rasismia, millään tavalla. Vitun woke ihmiset oikeesti. Nyt niitä vitun valoja päälle ja järki käteen Eihän tässä enää tiedä mihin puolelle itse kuuluu kun olen liian leftist oikeistolaisille ja liian oikeistolainen leftisteille. Tbh molemmat on täyttä hevonpaskaa, koska homofobiset inisijät esimerkiks on niin vitun rasittavia mut sit nää vitun yhy yhy "kulttuurinen omiminen!!!1" idiootit on kyllä ihan yhtä lailla täyttä paskaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kulttuurinen omiminen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja