Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kulttuurinen omiminen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 74460" data-attributes="member: 34"><p>Voin kuunnella mutta ei kukaan voi pakottaa mua vaihtamaan tyyliä. Siinä menee mun raja. Mulle on ihan sama jos joku loukkaantuu mun hiuksista. Se on vitun naurettavaa. Mua ei haittaa jos ihmiset pitää mua kusipäänä tän takia. Mul on isompia ongelmia ku hölmöt ihmiset jotka yrittää puuttua muiden tyyliin. Sitä paitsi, se on ihan selkee homma et osa mustista vetää tän homman niin vitusti yli, kuten vaikkapa hän: [MEDIA=youtube]SbPG73F3Cck[/MEDIA]</p><p>Tai hän: [MEDIA=youtube]MTgOLe6uZvk[/MEDIA]</p><p></p><p>Skeletorin sanoin voisin vain todeta että "mitä riemuidiootteja" :D oikeasti maalaisjärki nyt käteen. Onneksi jotkut mustatkin on järkeviä eikä vedä jotain itkuraivareita siitä että jollain on rastat. Ei oo niiden asia, se on jokaisen oma vapaus tehdä hiuksilleen mitä haluaa. Niiku jesus christ oikeesti :D en tuu ymmärtää tota keissiä kyllä ikinä, että mitä vittua siinä on niin muka niin loukkaavaa. Järki lähtee ku yrittää ymmärtää sen et mikä pointti täss koko asiassa on</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 74460, member: 34"] Voin kuunnella mutta ei kukaan voi pakottaa mua vaihtamaan tyyliä. Siinä menee mun raja. Mulle on ihan sama jos joku loukkaantuu mun hiuksista. Se on vitun naurettavaa. Mua ei haittaa jos ihmiset pitää mua kusipäänä tän takia. Mul on isompia ongelmia ku hölmöt ihmiset jotka yrittää puuttua muiden tyyliin. Sitä paitsi, se on ihan selkee homma et osa mustista vetää tän homman niin vitusti yli, kuten vaikkapa hän: [MEDIA=youtube]SbPG73F3Cck[/MEDIA] Tai hän: [MEDIA=youtube]MTgOLe6uZvk[/MEDIA] Skeletorin sanoin voisin vain todeta että "mitä riemuidiootteja" :D oikeasti maalaisjärki nyt käteen. Onneksi jotkut mustatkin on järkeviä eikä vedä jotain itkuraivareita siitä että jollain on rastat. Ei oo niiden asia, se on jokaisen oma vapaus tehdä hiuksilleen mitä haluaa. Niiku jesus christ oikeesti :D en tuu ymmärtää tota keissiä kyllä ikinä, että mitä vittua siinä on niin muka niin loukkaavaa. Järki lähtee ku yrittää ymmärtää sen et mikä pointti täss koko asiassa on [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kulttuurinen omiminen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja