Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kun tietäis että mitä täällä tapahtuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 45588" data-attributes="member: 34"><p>Ainii ei vittu ku piti tehä paulilleki (simon siis) oma muistio huoh.. ja sit toisen Paulin (McCartney) muistio menee koht varmaa täytee mut siitä oon impressed että se on ollu jo joku ööm yli kaks vuotta. Yks ja sama muistio. Lmao jos vertaa johonkin timppaa jolla on täs about puoles vuodes tullu niitä 38 kpl. Mut yleensä kellää ei oo super paljon noit, ykköspaikkaa pitää tietysti Timppa mut sit juuri kellään ei oo kovin montaa sen lisäksi, paitsi villun 12 kpl. Mikä on toki aika vähän verrattuna timppaan, ja ennen timppaa mä luulin että se oli paljon se määrä mitä villusta kirjottelen :D juu-u. Mutta tätä menoa naikou menee kyllä hessusta ohi koska hessul on 6 kpl ja nikol 4. Enkä oo pitkään aikaan hirveesti kirjotellu hessust, varmaa ku täs on ollu nyt..... Kaikkee 🙄🙄 oon kieltämättä järkyttyny et niko meni sedustaki ohi iha heittämällä. Lmao. Ja tumpista????? I mean what is that. tietysti saattais olla järkevämpää kirjottaa kaikista samaan muistioon mutta jostain syystä mun oli pakko alkaa kategorisoimaan niitä en ees tiiä miks. Mikä on johtanu siihe et mul on lievilleki ihastuksille 1 kpl muistioit kullekin ja sit en vaa about koskaan kirjota niihin. Putrolleki vissii o vaa yks vaikka en kyllä sitä kuvailis ihan lieväks ihastukseks mut siit on nii pitkä aika et se on jossain määrin ehtiny rauhottumaa. Ja hyvä niin. Mutta toki aina ku siihe jossai somessa tai jossai törmää ni tulee pieni henkinen kuolema hmmmmm</p><p></p><p>Mut nyt oikeest ne ylimääräset asiat ja ihmiset mielestä pois KIITOS</p><p></p><p>Ei helvetti oon melkeen satavarma et täst demi jutust tulee ny taas jotai</p><p></p><p>Kiitos unet. Ja kiva kun sen on ollu nyt pakko olla julkisuudes. Ei siinä oon mä kyllä muutenki sen musaa sattunut kuuntelee viime aikoina koska se on aika 6/5 damn</p><p></p><p>Anyway</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 45588, member: 34"] Ainii ei vittu ku piti tehä paulilleki (simon siis) oma muistio huoh.. ja sit toisen Paulin (McCartney) muistio menee koht varmaa täytee mut siitä oon impressed että se on ollu jo joku ööm yli kaks vuotta. Yks ja sama muistio. Lmao jos vertaa johonkin timppaa jolla on täs about puoles vuodes tullu niitä 38 kpl. Mut yleensä kellää ei oo super paljon noit, ykköspaikkaa pitää tietysti Timppa mut sit juuri kellään ei oo kovin montaa sen lisäksi, paitsi villun 12 kpl. Mikä on toki aika vähän verrattuna timppaan, ja ennen timppaa mä luulin että se oli paljon se määrä mitä villusta kirjottelen :D juu-u. Mutta tätä menoa naikou menee kyllä hessusta ohi koska hessul on 6 kpl ja nikol 4. Enkä oo pitkään aikaan hirveesti kirjotellu hessust, varmaa ku täs on ollu nyt..... Kaikkee 🙄🙄 oon kieltämättä järkyttyny et niko meni sedustaki ohi iha heittämällä. Lmao. Ja tumpista????? I mean what is that. tietysti saattais olla järkevämpää kirjottaa kaikista samaan muistioon mutta jostain syystä mun oli pakko alkaa kategorisoimaan niitä en ees tiiä miks. Mikä on johtanu siihe et mul on lievilleki ihastuksille 1 kpl muistioit kullekin ja sit en vaa about koskaan kirjota niihin. Putrolleki vissii o vaa yks vaikka en kyllä sitä kuvailis ihan lieväks ihastukseks mut siit on nii pitkä aika et se on jossain määrin ehtiny rauhottumaa. Ja hyvä niin. Mutta toki aina ku siihe jossai somessa tai jossai törmää ni tulee pieni henkinen kuolema hmmmmm Mut nyt oikeest ne ylimääräset asiat ja ihmiset mielestä pois KIITOS Ei helvetti oon melkeen satavarma et täst demi jutust tulee ny taas jotai Kiitos unet. Ja kiva kun sen on ollu nyt pakko olla julkisuudes. Ei siinä oon mä kyllä muutenki sen musaa sattunut kuuntelee viime aikoina koska se on aika 6/5 damn Anyway [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kun tietäis että mitä täällä tapahtuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja