Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kuukautiset: Varaani-tohtorit, help me pls!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="annimetall" data-source="post: 53676" data-attributes="member: 470"><p>Siis, tässäpä hieman taustatietoa: (Kiitos Clue, että olet olemassa)</p><p>- Alkoivat noin 5 vuotta sitten, alkuun melko tasaisesti joka toinen kuukausi, sitten tasoittuivat kuukausittaisiksi keväällä 2017.</p><p>- Vuoden 2018 alussa taas joka toinen kuukausi, sitten toukokuusta lähtien normaali.</p><p>- 2019 helmikuu-toukokuu ei ikinä tullut. Touko-kesäkuu vaihteessa oli, seuraava syyskuussa. </p><p>- Syyskuun 2019 jälkeen seuraavat olivat vasta elokuussa 2020. (eli melkein vuosi ilman mitään)</p><p>- Lokakuussa 2020 runsaimmat ikinä, älyttömät kivut. Ultra-paksuja yösiteitä meni päivässä 4-5 :O</p><p>- Siitä seuraavat olivat maaliskuussa 2021.</p><p>- Nyt heinäkuussa 2021 ollut tosi kevyttä nyt ainakin 8 päivän ajan (alkoi viime perjantaina). Tänään ehkä hieman enemmän vuotoa, ainakin tuossa aamulla sille näytti.</p><p></p><p>Kysymys siis kuuluukin, että asteikolla 1-10, kuinka huolestunut mun pitäisi olla? Varaani-tohtorit, help me!</p><p>Ainakin kun näitä tietoja itse katsoo, niin pienoinen huolestuminen nostaa päätään.</p><p></p><p>PS. Tässä on enemmän tietoa kuin olen kenellekään kertonut face-to-face :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annimetall, post: 53676, member: 470"] Siis, tässäpä hieman taustatietoa: (Kiitos Clue, että olet olemassa) - Alkoivat noin 5 vuotta sitten, alkuun melko tasaisesti joka toinen kuukausi, sitten tasoittuivat kuukausittaisiksi keväällä 2017. - Vuoden 2018 alussa taas joka toinen kuukausi, sitten toukokuusta lähtien normaali. - 2019 helmikuu-toukokuu ei ikinä tullut. Touko-kesäkuu vaihteessa oli, seuraava syyskuussa. - Syyskuun 2019 jälkeen seuraavat olivat vasta elokuussa 2020. (eli melkein vuosi ilman mitään) - Lokakuussa 2020 runsaimmat ikinä, älyttömät kivut. Ultra-paksuja yösiteitä meni päivässä 4-5 :O - Siitä seuraavat olivat maaliskuussa 2021. - Nyt heinäkuussa 2021 ollut tosi kevyttä nyt ainakin 8 päivän ajan (alkoi viime perjantaina). Tänään ehkä hieman enemmän vuotoa, ainakin tuossa aamulla sille näytti. Kysymys siis kuuluukin, että asteikolla 1-10, kuinka huolestunut mun pitäisi olla? Varaani-tohtorit, help me! Ainakin kun näitä tietoja itse katsoo, niin pienoinen huolestuminen nostaa päätään. PS. Tässä on enemmän tietoa kuin olen kenellekään kertonut face-to-face :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kuukautiset: Varaani-tohtorit, help me pls!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja