Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
kyllä muuten tuntuu pahalta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 93519" data-attributes="member: 289"><p>oon pahoillani, että viime kädessä kävi näin ;__; joskus ihminen tekee hölmöjä juttuja, ja liian usein se menee juuri niin, että tuhlaa aikaansa ihmiseen, joka ei tosiaankaan sitä ansaitse. kuten asiallinenihminen jo sanoikin, mikään tässä tilanteessa ei ole sinun syysi. mitä mä nyt tästä keskustelusta voin päätellä, niin ilmeisesti tää poika on suht hyvä manipuloimaan... siinä tilanteessa varsinkaan ei ole koskaan sen toisen vika, et jää ns. koukkuun kiinni, koska manipuloijat on taitavia ihmisten kanssa. joskus sen tietää jo etukäteen, että joku ihminen ei oo hyväks, mut sit ku siihen koukkuun jää, niin siitä on hankala päästä pois. </p><p></p><p>en voi tarpeeksi painottaa, miten hyvä asia se on, että estit sen. varsinkin, kun hän aiheutti sulle noin paljon mielipahaa, niin ei tossa muuta ollut tehtävissä. voit olla ylpeä itsestäs, että ajattelit itseäsi ja sun hyvinvointia ja tiedät, että sä et tollaista ansaitse. pidä noista ajatuksista kovaa kiinni! toki tällasissa tilanteissa alkaa helposti jossittelemaan ja ihmettelemään, miksei sitä heivannut jo aikaisemmin. niitä asioita voi toki miettiä, mut ei niistä apua oikein ole D: pääasia on se, että leikkasit tän ihmisen pois elämästäsi ja se on se tärkein asia. en tiedä ootko joskus maininnu täällä, mut käytkö jollain psykologilla tms. puhumassa? tai ylipäätään, koetko et voisit puhua tästä jonkun kanssa? D: toi on raskas taakka itsekseen kantaa. ja kyllä, tämän pojan kuuluu hävetä. mut tällaiset ihmiset tuntien tuskin häpeää ja etsii uuden uhrin... huokaus. mutta tosiaan, häpeä ei ole sinun vaan yksin hänen. </p><p></p><p>koska joudut näkemään tätä ihmistä joka päivä koulussa, niin haluisin ehdottaa yhtä asiaa. manipuloivat ihmiset usein onnistuu luikertelemaan elämään takaisin, vaikkei sitä ehkä heti uskoiskaan tai edes ajattelis. ja juuri sen takia mä mietin, että oisko sun hyvä kirjoittaa jonkinlainen kirje tai joku tällainen itselles, jossa selität, miksi tän ihmisen kanssa ei enää koskaan kannata olla yhteyksissä? toki tämä keskustelukin varmaan toimii, mut tuli vain mieleen siis. D: manipuloijat on muun muassa juuri siks niin perkeleellisiä ihmisiä, kun ne vaan jotenki osaa päästä sun pään sisään ja esim. osaa pyytää anteeks jotenki ihan oikeella tavalla tai kääntää koko paskan sun syyksi ja näin sitten onnistuvat tulemaan takaisin. ei sillä, että tää jäbä yrittäis, mutta se riski on silti olemassa. mietin siis sitä mahista, että mitä jos hän löytää jonkun toisen kanavan tms. missä tulla juttelemaan sulle tai jotain tällaista. </p><p></p><p>mutta joka tapauksessa, tosi paljon tsemppiä tilanteeseen!! sinä oot vahva ihminen, ja sinä selviät tästä! D: aikaa siihen varmaan menee, mut se on sen arvosta. <3</p><p></p><p>huom. mun "tietoni" manipuloijien suhteen ei siis ole mitään täyttä faktaa, vaan sellasta, mitä oon huomannu ja kuullu manipuloijista ja niiden käyttäytymisestä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 93519, member: 289"] oon pahoillani, että viime kädessä kävi näin ;__; joskus ihminen tekee hölmöjä juttuja, ja liian usein se menee juuri niin, että tuhlaa aikaansa ihmiseen, joka ei tosiaankaan sitä ansaitse. kuten asiallinenihminen jo sanoikin, mikään tässä tilanteessa ei ole sinun syysi. mitä mä nyt tästä keskustelusta voin päätellä, niin ilmeisesti tää poika on suht hyvä manipuloimaan... siinä tilanteessa varsinkaan ei ole koskaan sen toisen vika, et jää ns. koukkuun kiinni, koska manipuloijat on taitavia ihmisten kanssa. joskus sen tietää jo etukäteen, että joku ihminen ei oo hyväks, mut sit ku siihen koukkuun jää, niin siitä on hankala päästä pois. en voi tarpeeksi painottaa, miten hyvä asia se on, että estit sen. varsinkin, kun hän aiheutti sulle noin paljon mielipahaa, niin ei tossa muuta ollut tehtävissä. voit olla ylpeä itsestäs, että ajattelit itseäsi ja sun hyvinvointia ja tiedät, että sä et tollaista ansaitse. pidä noista ajatuksista kovaa kiinni! toki tällasissa tilanteissa alkaa helposti jossittelemaan ja ihmettelemään, miksei sitä heivannut jo aikaisemmin. niitä asioita voi toki miettiä, mut ei niistä apua oikein ole D: pääasia on se, että leikkasit tän ihmisen pois elämästäsi ja se on se tärkein asia. en tiedä ootko joskus maininnu täällä, mut käytkö jollain psykologilla tms. puhumassa? tai ylipäätään, koetko et voisit puhua tästä jonkun kanssa? D: toi on raskas taakka itsekseen kantaa. ja kyllä, tämän pojan kuuluu hävetä. mut tällaiset ihmiset tuntien tuskin häpeää ja etsii uuden uhrin... huokaus. mutta tosiaan, häpeä ei ole sinun vaan yksin hänen. koska joudut näkemään tätä ihmistä joka päivä koulussa, niin haluisin ehdottaa yhtä asiaa. manipuloivat ihmiset usein onnistuu luikertelemaan elämään takaisin, vaikkei sitä ehkä heti uskoiskaan tai edes ajattelis. ja juuri sen takia mä mietin, että oisko sun hyvä kirjoittaa jonkinlainen kirje tai joku tällainen itselles, jossa selität, miksi tän ihmisen kanssa ei enää koskaan kannata olla yhteyksissä? toki tämä keskustelukin varmaan toimii, mut tuli vain mieleen siis. D: manipuloijat on muun muassa juuri siks niin perkeleellisiä ihmisiä, kun ne vaan jotenki osaa päästä sun pään sisään ja esim. osaa pyytää anteeks jotenki ihan oikeella tavalla tai kääntää koko paskan sun syyksi ja näin sitten onnistuvat tulemaan takaisin. ei sillä, että tää jäbä yrittäis, mutta se riski on silti olemassa. mietin siis sitä mahista, että mitä jos hän löytää jonkun toisen kanavan tms. missä tulla juttelemaan sulle tai jotain tällaista. mutta joka tapauksessa, tosi paljon tsemppiä tilanteeseen!! sinä oot vahva ihminen, ja sinä selviät tästä! D: aikaa siihen varmaan menee, mut se on sen arvosta. <3 huom. mun "tietoni" manipuloijien suhteen ei siis ole mitään täyttä faktaa, vaan sellasta, mitä oon huomannu ja kuullu manipuloijista ja niiden käyttäytymisestä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
kyllä muuten tuntuu pahalta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja