Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kyllä taas vituttaa omistaa sellainen vatsa että kaikki saatanan ruuat sattuu.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 133465" data-attributes="member: 34"><p>Kiitoksia. Mutta siis, edellisessä viestissä selitin asian x) ja siis mult testattii. Sillon myös toi laktoosi-intoleranssi eikä ollu sekää. Eikä ollu keliakiakaan, mikä on sinänsä vähä yllättävä ettei sekää oo kosk mun mutsil on keliakia. Mut joo. Siis viimeks ku jossai vaihees puhuttii sen terkkarin kaa ni se tais just jotain sellasta sanoo et tuskin on mitään sen kummempaa kun ehkä joku ibs tai joku. Tai tämmösen käsityksen sain sen puheista et se epäilis sitä enemmän eikä mitää sen kummempaa D: ja sit just puhuttiin sen kaa ruokavaliost ja näin. Niin oon nyt yrittänyt kiinnittää huomiota ja olla tosi varovainen kaiken kanssa, mutta en tajunnut noiden lihapullien vaarallisuutta :D yhden breezerin sentään pystyin juoda ilman kipuja <3 ja suklaata yms koitan syödä vähän kerrallaan esim kolme rivii saattaa olla jo liikaa ja joskus ehkä kakskin, et se pitää kuunnella koko ajan että sattuuko nyt jo vähän et pitääks lopettaa jne. Vittumaista mut ite oon ymmärtänyt et siitä johtuu pitkälti. Sit joo se terkkari sanoi myös sitä että ruokavalion lisäksi mieli nimenomaan voi aiheuttaa paljonkin tätä, ja uskon myös itekin siihen, oon yrittänyt olla stressaamatta mutta vaikeeta se on kun saat mental breakdownei sen verran usein. Et sille en oo oikein voinu tehdä mitään muuta kun vaan yrittää olla stressaamatta ja sit tietysti syömisten kyttäys. Emt D: näillä mennään vissiin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 133465, member: 34"] Kiitoksia. Mutta siis, edellisessä viestissä selitin asian x) ja siis mult testattii. Sillon myös toi laktoosi-intoleranssi eikä ollu sekää. Eikä ollu keliakiakaan, mikä on sinänsä vähä yllättävä ettei sekää oo kosk mun mutsil on keliakia. Mut joo. Siis viimeks ku jossai vaihees puhuttii sen terkkarin kaa ni se tais just jotain sellasta sanoo et tuskin on mitään sen kummempaa kun ehkä joku ibs tai joku. Tai tämmösen käsityksen sain sen puheista et se epäilis sitä enemmän eikä mitää sen kummempaa D: ja sit just puhuttiin sen kaa ruokavaliost ja näin. Niin oon nyt yrittänyt kiinnittää huomiota ja olla tosi varovainen kaiken kanssa, mutta en tajunnut noiden lihapullien vaarallisuutta :D yhden breezerin sentään pystyin juoda ilman kipuja <3 ja suklaata yms koitan syödä vähän kerrallaan esim kolme rivii saattaa olla jo liikaa ja joskus ehkä kakskin, et se pitää kuunnella koko ajan että sattuuko nyt jo vähän et pitääks lopettaa jne. Vittumaista mut ite oon ymmärtänyt et siitä johtuu pitkälti. Sit joo se terkkari sanoi myös sitä että ruokavalion lisäksi mieli nimenomaan voi aiheuttaa paljonkin tätä, ja uskon myös itekin siihen, oon yrittänyt olla stressaamatta mutta vaikeeta se on kun saat mental breakdownei sen verran usein. Et sille en oo oikein voinu tehdä mitään muuta kun vaan yrittää olla stressaamatta ja sit tietysti syömisten kyttäys. Emt D: näillä mennään vissiin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kyllä taas vituttaa omistaa sellainen vatsa että kaikki saatanan ruuat sattuu.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja