Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kyllähän tää elämä hienosti menee juu...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 70532" data-attributes="member: 112"><p>Tän viikon piti olla se ensimmäinen viikko, kun oon koko viikon koulussa, niin enköhän sit tuu kipeeks. Vähän kyllä hävettää, että en oikeesti oo ollu vielä yhtäkään kokonaista viikkoa koulussa. En edes halua tietää kuinka jäljessä oon ja mistä kaikesta oon ja tuun olleen totaalisen pihalla. Onneks kaikki merkittävimmät kurssit ja korotuskurssit alkaa vasta syysloman jälkeen, sekin toki ahdistaa jo aika paljon, ei vois kiinnostaa yhtään mitkään enkun, ruotsin ja matikantunnit...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 70532, member: 112"] Tän viikon piti olla se ensimmäinen viikko, kun oon koko viikon koulussa, niin enköhän sit tuu kipeeks. Vähän kyllä hävettää, että en oikeesti oo ollu vielä yhtäkään kokonaista viikkoa koulussa. En edes halua tietää kuinka jäljessä oon ja mistä kaikesta oon ja tuun olleen totaalisen pihalla. Onneks kaikki merkittävimmät kurssit ja korotuskurssit alkaa vasta syysloman jälkeen, sekin toki ahdistaa jo aika paljon, ei vois kiinnostaa yhtään mitkään enkun, ruotsin ja matikantunnit... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Kyllähän tää elämä hienosti menee juu...
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja