Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kyseenalaistin seksuaalisuuteni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 66213" data-attributes="member: 32"><p>Jooh jotain tilannepäivitystä nyt:</p><p>Joitain parisuhdehaaveita on ollut tämän kuukauden sisällä. Mutta parisuhde, seksi ja läheisyys ei tunnu enää unelmalta. Ne suorastaan kuvottaa. Pystyn kyllä ihastumaan, mutta parisuhde on vähän naah ajatuksen tasolla muutenkin kuin vain seksin ja läheisyyden vuoksi. Vaikka eihän kaikissa parisuhteissa tarvitse olla sellaista, parisuhteita on erilaisia. Joistakin voi kuulostaa hassulta kun ajattelen näin kun mulla ei ole kokemusta parisuhteesta eikä seksistäkään. Mutta kyllä kai sitä pitää olla henkisesti valmis itse ennen kuin ryhtyy parisuhteeseen. Kokeileen en uskalla koska se voi loukata toisen tunteita.</p><p></p><p>Mua vähän pelottaa että sukulaiset ja vanhemmat alkaa tuputtamaan mulle parisuhdetta. En uskalla kertoa heille ajatuksistani. Niillä on niin perinteiset arvot.</p><p>Musta tuntuu että muut asiat tuntuvat minulle tärkeämmiltä tällä hetkellä, mm. opiskelu, unelma uran tavoittelu, harrastukset.</p><p></p><p>Mietin, että haluan lapsia, mutta en halua synnyttää. Haluaisin olla yksinhuoltaja. Kiinnostuin vähän adoptiosta. Ehkä voisin hankkia lapsen adoption kautta sitten tulevaisuudessa?</p><p></p><p>Olen todella hämmentynyt…</p><p>Ööh siis miten ajatukset voi yhtäkkiä kääntyä näin? Ehkä pyörähdys tinderissä käänsi ajatukseni? Silloin vielä halusin parisuhteen, mutta sit yhtäkkiä muutamien miesten kanssa juttelun jälkeen musta alko tuntumaan ettei musta oo parisuhteeseen. ”Olet niin kaunis tyllerö, sulle sopis tämmönen ja tämmönen mekko” sekä ”sulla on niin seksikäs katse” -tyyliset kommentit herätti lähinnä ällötystä. Oikeesti tuli vähän esiinnellistetty ja ällö olo niistä vaikkei se toinen varmasti tarkoittanutkaan niin. Sinä hetkenä kyllä olin otettu niistä mutta jälkeenpäin mua on alkanut ällöttämään ne.</p><p></p><p>Mutta ajattelen, että voisin selvitä elämästä ilman parisuhdettakin. Onneks maailmassa pärjää ilman parisuhdetta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 66213, member: 32"] Jooh jotain tilannepäivitystä nyt: Joitain parisuhdehaaveita on ollut tämän kuukauden sisällä. Mutta parisuhde, seksi ja läheisyys ei tunnu enää unelmalta. Ne suorastaan kuvottaa. Pystyn kyllä ihastumaan, mutta parisuhde on vähän naah ajatuksen tasolla muutenkin kuin vain seksin ja läheisyyden vuoksi. Vaikka eihän kaikissa parisuhteissa tarvitse olla sellaista, parisuhteita on erilaisia. Joistakin voi kuulostaa hassulta kun ajattelen näin kun mulla ei ole kokemusta parisuhteesta eikä seksistäkään. Mutta kyllä kai sitä pitää olla henkisesti valmis itse ennen kuin ryhtyy parisuhteeseen. Kokeileen en uskalla koska se voi loukata toisen tunteita. Mua vähän pelottaa että sukulaiset ja vanhemmat alkaa tuputtamaan mulle parisuhdetta. En uskalla kertoa heille ajatuksistani. Niillä on niin perinteiset arvot. Musta tuntuu että muut asiat tuntuvat minulle tärkeämmiltä tällä hetkellä, mm. opiskelu, unelma uran tavoittelu, harrastukset. Mietin, että haluan lapsia, mutta en halua synnyttää. Haluaisin olla yksinhuoltaja. Kiinnostuin vähän adoptiosta. Ehkä voisin hankkia lapsen adoption kautta sitten tulevaisuudessa? Olen todella hämmentynyt… Ööh siis miten ajatukset voi yhtäkkiä kääntyä näin? Ehkä pyörähdys tinderissä käänsi ajatukseni? Silloin vielä halusin parisuhteen, mutta sit yhtäkkiä muutamien miesten kanssa juttelun jälkeen musta alko tuntumaan ettei musta oo parisuhteeseen. ”Olet niin kaunis tyllerö, sulle sopis tämmönen ja tämmönen mekko” sekä ”sulla on niin seksikäs katse” -tyyliset kommentit herätti lähinnä ällötystä. Oikeesti tuli vähän esiinnellistetty ja ällö olo niistä vaikkei se toinen varmasti tarkoittanutkaan niin. Sinä hetkenä kyllä olin otettu niistä mutta jälkeenpäin mua on alkanut ällöttämään ne. Mutta ajattelen, että voisin selvitä elämästä ilman parisuhdettakin. Onneks maailmassa pärjää ilman parisuhdetta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Kyseenalaistin seksuaalisuuteni
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja