Opiskelu Kysykää mitä vaan ihmiseltä joka suoritti viikossa yhden oppiaineen kokonaan..

Opiskelu ja itseopiskelu

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Suoritin äidinkielen yhdessä viikossa, siis koko kirjan. Toki olin aiemmin tehnyt siitä kirjasta n. 20% tehtäviä mutta loput 80% suoritin yhden viikon sisällä. Tunti sitten tein viimeiset tehtävät, olen aika ylpeä! Hurjaa vauhtia tein, mun opettaja pyysi mua pitämään edes yhden lepopäivän sanoin etten lupaa mitään.. :D

Selvennyksenä vielä että teen siis uudessa koulussani aina yhden oppiaineen kerralla sitä mukaa mitä on tekemättä. Vielä olisi muutama oppiaine suorittaa, sitten jää ehkä aikaa korottaa arvosanoja. :) Ehkä mä pääsenkin peruskoulusta tänä keväänä niinku muutkin ikäiseni.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Suoritin äidinkielen yhdessä viikossa, siis koko kirjan. Toki olin aiemmin tehnyt siitä kirjasta n. 20% tehtäviä mutta loput 80% suoritin yhden viikon sisällä. Tunti sitten tein viimeiset tehtävät, olen aika ylpeä! Hurjaa vauhtia tein, mun opettaja pyysi mua pitämään edes yhden lepopäivän sanoin etten lupaa mitään.. :D

Selvennyksenä vielä että teen siis uudessa koulussani aina yhden oppiaineen kerralla sitä mukaa mitä on tekemättä. Vielä olisi muutama oppiaine suorittaa, sitten jää ehkä aikaa korottaa arvosanoja. :) Ehkä mä pääsenkin peruskoulusta tänä keväänä niinku muutkin ikäiseni.
En pysty käsittämään, miten hurjasti tehtävii oot tehny :0 oon tosi ylpee susta!
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
heei eipäs nyt lähdetä vertailemaan, meillä kaikilla on eri elämäntilanteet eikä aina tarvitse jaksaa! <3
kiitti rohkaisusta! ehkä se on niinkin :D itelle on ollu tosi rankkaa talvesta asti varsinkin opiskelun suhteen ja ensimmäistä kertaa olen elämässäni haaveillut jostain liikunnallisesta harrastuksesta, mutta minkäs tälle koronatilanteelle voi. oon kuitenkin ollu kiinnostunut jo pitkään sulkapallosta ja mun haaveena olis päästä käymään nyt keväällä tai/kesällä pelaamassa, jos nää rajotukset nyt vaa vähän poistuis. Tietenkin ymmärrän sen, että koronatilanne myös Suomessa alkaa olla jo aika vakava ja on vaan hyvä että rajoituksia on tiukennettu ja muutettu.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Naurattaa tuo otsikossa seisova "kysykää mitä vain"-kohta, kun kukaan vastanneista ei ole vieläkään kysynyt tässä keskustelussa mitään. :D (En edes minä, joka olen aiemmin jo kommentoinut tähän jotain, lol.)

Mutta no, oletko juhlistanut suoritustasi jollakin tavoin? Miten? :D
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Naurattaa tuo otsikossa seisova "kysykää mitä vain"-kohta, kun kukaan vastanneista ei ole vieläkään kysynyt tässä keskustelussa mitään. :D (En edes minä, joka olen aiemmin jo kommentoinut tähän jotain, lol.)

Mutta no, oletko juhlistanut suoritustasi jollakin tavoin? Miten? :D
No mutta, nythän sä kysyit! :D En ole juhlistanut, lupasin vaan eilen itselleni löhöily hetken puurtamisen jälkeen. :D (eli katsoin leffan loppuun, ja söin vähän jätskiä)
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Oii ihana mahtava suoritus!! Voin vaan oikeesti kuvitella, kuinka paljon sä oot tehny töitä :o Tsemppiä ihan valtavasti vielä jatkoonkin <3!!
 
Ylös Pohja