Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
lääkitys pieleen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="verikuristaja nr.5" data-source="post: 134562" data-attributes="member: 1611"><p>harmittaa hirveästi joten tulen tänne purkamaan oloani:"D</p><p></p><p>mulle aloitettiin joulukuun suunnilla sertraliini 50mg annos masennukseen, vaikutus lähti tosi hitaasti mutta pikkuhiljaa huomasin, että se toimii, ei ollu itsetuhosia ajatuksia, energiaa riitti ja iloinen mieli, pienenä miinuksena mainittakoon, että kävin koko ajan ylikierroksilla mutta muuten oli niin hyvä olo. ylikierrokset alko suurentumaan, sanoin siitä psykalle ja yhtäkkiä lääkitys laitettiin kolmen päivän sisällä kokonaan alas?? hyvä olo toki jatku siitä hetken, mut nyt ku on tottakin aikaa pari viikkoa niin tuntuu että valun taas pohjattomaan kuiluun missä on vaan pimeää ja tosi neuvoton olo</p><p></p><p>mä en tajua miks se lääkitys otettiin alas, mä en sitä pyytänyt ja se olo mitä sain oli niin uskomaton, hyvä, aivan euforinen suunnilleen?? nyt taas todellisuus iski ja meinaan seota ku en oikeesti pärjää</p><p></p><p>voiko joku jolla on samanlaisia kokemuksii kertoo et oks se ihan normaalia, tai et niinku minkälainen olo tosta lääkityksestä pitäis tulla?</p><p></p><p>ois ylihuomenna hoitoneuvottelu, siellä pohditaan taas uutta lääkettä ja vituttaa lievästi koska en haluais käydä kaikkia pillereitä läpi vaikka silleen toki tietäisin mikä sopis mulle parhaiten :<< hirveen vaikeeta ääh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="verikuristaja nr.5, post: 134562, member: 1611"] harmittaa hirveästi joten tulen tänne purkamaan oloani:"D mulle aloitettiin joulukuun suunnilla sertraliini 50mg annos masennukseen, vaikutus lähti tosi hitaasti mutta pikkuhiljaa huomasin, että se toimii, ei ollu itsetuhosia ajatuksia, energiaa riitti ja iloinen mieli, pienenä miinuksena mainittakoon, että kävin koko ajan ylikierroksilla mutta muuten oli niin hyvä olo. ylikierrokset alko suurentumaan, sanoin siitä psykalle ja yhtäkkiä lääkitys laitettiin kolmen päivän sisällä kokonaan alas?? hyvä olo toki jatku siitä hetken, mut nyt ku on tottakin aikaa pari viikkoa niin tuntuu että valun taas pohjattomaan kuiluun missä on vaan pimeää ja tosi neuvoton olo mä en tajua miks se lääkitys otettiin alas, mä en sitä pyytänyt ja se olo mitä sain oli niin uskomaton, hyvä, aivan euforinen suunnilleen?? nyt taas todellisuus iski ja meinaan seota ku en oikeesti pärjää voiko joku jolla on samanlaisia kokemuksii kertoo et oks se ihan normaalia, tai et niinku minkälainen olo tosta lääkityksestä pitäis tulla? ois ylihuomenna hoitoneuvottelu, siellä pohditaan taas uutta lääkettä ja vituttaa lievästi koska en haluais käydä kaikkia pillereitä läpi vaikka silleen toki tietäisin mikä sopis mulle parhaiten :<< hirveen vaikeeta ääh [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
lääkitys pieleen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja