Laiminlyöty kissa

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Mun naapurustossa on pitkäkarvainen kissa, jonka kyljissä on jäätävän kokoiset takut (lähes koko kyljen peittävät), punkkejakin varmasti mukava määrä. Muuten kissa vaikuttaa ihan ok kuntoiselta, vaikka olo on varmasti kovin epämukava. Kissalla on panta jossa on vieläpä sellainen juttu jonka sisään saisi esim, puhelinnumeron, mutta se on tyhjä. Kissa on tosi kiltti ja seurallinen, mutta mitä mun pitäisi tehdä sen kanssa. Boondocks olisi lähin löytöeläinpaikka, mutta ongelmana on, että törmään tähän kissaan yleensä myöhään illalla, eikä mulla itselläni ole vielä ajokorttia, jotta voisin sitä kuskata tarvittaessa yksin mihinkään. Ei olis varmaan laillista sitä lähteä itsekseenkään trimmailemaan. Eläinlääkäri olisi lähin paikka ja voisin sinne päästä helpommin yksinkin, mutta onko tää vielä tarpeeksi hyvä syy viedä kissaa sinne? Mun sydän särkyy joka kerta, kun näen sen, ottaisin kisulin itselleni jos voisin. :(
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,963
Reaktioarvo
8,469
Eläinlääkäri voi hyvin toimittaa kissan löytöeläinpaikkaan, jos vain sanot ettet pysty itse sitä viemään kun et omaa autoa. Ja muutenkin kuulostaa siltä, että kissalle pitäisi tehdä lääkärintarkastus.

Ja kissan omistajalle elävältä nylkeminen.
 
Ylös Pohja