Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Laiminlyöty kissa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 143365" data-attributes="member: 112"><p>Mun naapurustossa on pitkäkarvainen kissa, jonka kyljissä on jäätävän kokoiset takut (lähes koko kyljen peittävät), punkkejakin varmasti mukava määrä. Muuten kissa vaikuttaa ihan ok kuntoiselta, vaikka olo on varmasti kovin epämukava. Kissalla on panta jossa on vieläpä sellainen juttu jonka sisään saisi esim, puhelinnumeron, mutta se on tyhjä. Kissa on tosi kiltti ja seurallinen, mutta mitä mun pitäisi tehdä sen kanssa. Boondocks olisi lähin löytöeläinpaikka, mutta ongelmana on, että törmään tähän kissaan yleensä myöhään illalla, eikä mulla itselläni ole vielä ajokorttia, jotta voisin sitä kuskata tarvittaessa yksin mihinkään. Ei olis varmaan laillista sitä lähteä itsekseenkään trimmailemaan. Eläinlääkäri olisi lähin paikka ja voisin sinne päästä helpommin yksinkin, mutta onko tää vielä tarpeeksi hyvä syy viedä kissaa sinne? Mun sydän särkyy joka kerta, kun näen sen, ottaisin kisulin itselleni jos voisin. :(</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 143365, member: 112"] Mun naapurustossa on pitkäkarvainen kissa, jonka kyljissä on jäätävän kokoiset takut (lähes koko kyljen peittävät), punkkejakin varmasti mukava määrä. Muuten kissa vaikuttaa ihan ok kuntoiselta, vaikka olo on varmasti kovin epämukava. Kissalla on panta jossa on vieläpä sellainen juttu jonka sisään saisi esim, puhelinnumeron, mutta se on tyhjä. Kissa on tosi kiltti ja seurallinen, mutta mitä mun pitäisi tehdä sen kanssa. Boondocks olisi lähin löytöeläinpaikka, mutta ongelmana on, että törmään tähän kissaan yleensä myöhään illalla, eikä mulla itselläni ole vielä ajokorttia, jotta voisin sitä kuskata tarvittaessa yksin mihinkään. Ei olis varmaan laillista sitä lähteä itsekseenkään trimmailemaan. Eläinlääkäri olisi lähin paikka ja voisin sinne päästä helpommin yksinkin, mutta onko tää vielä tarpeeksi hyvä syy viedä kissaa sinne? Mun sydän särkyy joka kerta, kun näen sen, ottaisin kisulin itselleni jos voisin. :( [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Laiminlyöty kissa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja