Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Laitan huomenna mun Keltanokka-lippiksen kouluun :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 40539" data-attributes="member: 167"><p>Kerroin siitä tarkemmin oikeestaan yhessä kesussa, mut ihan sama, voin kertoo taas vaikka sitä kyselläänkin koko ajan. :D Mut siis ykkös- ja kakkosvaihtoehdot oli oikeesti niin tasasii ku vaan voi olla niin oli pakko laittaa ne vaan johonki järjestykseen.</p><p></p><p></p><p>1. Media-alan ja kuvallisen ilmaisun perustutkinto, mediapalvelujen toteuttaja(samassa kunnassa missä asun)</p><p></p><p>2. Samassa kunnassa olevan lukion taidelinja</p><p></p><p>3. Tän kylän lukio(äidin mieliksi)(homekoulu)</p><p></p><p>4. Stadin AO(tän voin kertoo koska on sen verran kaukana sieltä missä asun, kuitenki sinne pääsee bussilla vaikka se suht kauan viekin) tekstiili- ja muotiala</p><p></p><p>5. Lähikaupungin ammattikoulun media-alan ja kuvallisen ilmaisun perustutkinto, kuvallisen ilmaisun toteuttaja(en päässyt tähän)</p><p></p><p>Etkös sä muuten ollut se, joka mietti meneekö amikseen lähäriks vai lukioon? Mihin valintaan sit päädyit?</p><p></p><p>Ja sii loka-aatto, heh heh... :D Kun oltiin pienii niin mä ja mun tätikaveri keksittiin erilaisia aattoja. Oli marrasaattoa ja helmiaattoa yms. Eli jonkun kuukauden 24 päivä. Niinku jouluaattokin on sen kuukauden alku ja aatto. Sit kerroin siitä tälle mun yhelle kaverille ja et olin joskus juhlinutkin vähän ainaki tota marrasaattoa.</p><p></p><p>Sit se mun kaveri ehdotti et vietettäis sitä mut oli loka- tai syyskuu ja marrasaattoon oli vielä niin pitkä aika et päätettiin juhlia myös loka-aattoa.(24. lokakuuta oli muuten oikeestikki joku historiallinen päivä) Ja sit päätettiin et se tekee mulle lokakortin(jossa oli muuten tosi hauska sarjis :D) ja mä tein sit sille marraskortin.</p><p></p><p>Ja mä sit keksin et olispa hauskaa jos pukeuduttaiski tonttulakkeihin ja sais ihmisiltä hauskoja reaktioita. Ensin en itekkään ollut aikeissa toteuttaa sitä, mut sit mitä enemmän sitä mietin niin sitä enemmän halusin sen tehä ja lopulta sain mun kaverinkin suostuteltua siihen. Ja siitä alko meidän loka- ja marrasaattoperinteet. Tosin nyt vaan mä pidän lakkii, mut ainaki se teki mulle kortin vielä viime vuonnakin. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 40539, member: 167"] Kerroin siitä tarkemmin oikeestaan yhessä kesussa, mut ihan sama, voin kertoo taas vaikka sitä kyselläänkin koko ajan. :D Mut siis ykkös- ja kakkosvaihtoehdot oli oikeesti niin tasasii ku vaan voi olla niin oli pakko laittaa ne vaan johonki järjestykseen. 1. Media-alan ja kuvallisen ilmaisun perustutkinto, mediapalvelujen toteuttaja(samassa kunnassa missä asun) 2. Samassa kunnassa olevan lukion taidelinja 3. Tän kylän lukio(äidin mieliksi)(homekoulu) 4. Stadin AO(tän voin kertoo koska on sen verran kaukana sieltä missä asun, kuitenki sinne pääsee bussilla vaikka se suht kauan viekin) tekstiili- ja muotiala 5. Lähikaupungin ammattikoulun media-alan ja kuvallisen ilmaisun perustutkinto, kuvallisen ilmaisun toteuttaja(en päässyt tähän) Etkös sä muuten ollut se, joka mietti meneekö amikseen lähäriks vai lukioon? Mihin valintaan sit päädyit? Ja sii loka-aatto, heh heh... :D Kun oltiin pienii niin mä ja mun tätikaveri keksittiin erilaisia aattoja. Oli marrasaattoa ja helmiaattoa yms. Eli jonkun kuukauden 24 päivä. Niinku jouluaattokin on sen kuukauden alku ja aatto. Sit kerroin siitä tälle mun yhelle kaverille ja et olin joskus juhlinutkin vähän ainaki tota marrasaattoa. Sit se mun kaveri ehdotti et vietettäis sitä mut oli loka- tai syyskuu ja marrasaattoon oli vielä niin pitkä aika et päätettiin juhlia myös loka-aattoa.(24. lokakuuta oli muuten oikeestikki joku historiallinen päivä) Ja sit päätettiin et se tekee mulle lokakortin(jossa oli muuten tosi hauska sarjis :D) ja mä tein sit sille marraskortin. Ja mä sit keksin et olispa hauskaa jos pukeuduttaiski tonttulakkeihin ja sais ihmisiltä hauskoja reaktioita. Ensin en itekkään ollut aikeissa toteuttaa sitä, mut sit mitä enemmän sitä mietin niin sitä enemmän halusin sen tehä ja lopulta sain mun kaverinkin suostuteltua siihen. Ja siitä alko meidän loka- ja marrasaattoperinteet. Tosin nyt vaan mä pidän lakkii, mut ainaki se teki mulle kortin vielä viime vuonnakin. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Laitan huomenna mun Keltanokka-lippiksen kouluun :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja