Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Laitan huomenna mun Keltanokka-lippiksen kouluun :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 40559" data-attributes="member: 167"><p>Olen nyt hyvin hämmentynyt. D: Luulin et oisin saanut tästä enemmän oudoksuntaa, ku sitä saan usein koulussa. Muutama luokan tyttö kyl kehu mun keltanokkaa. :D Ja laitoin sen siis tänään, mut en ehkä huomenna laita, kun se on ton häpeilevän kaverin vika kunnollinen koulupäivä samaan aikaan mun kanssa niin en viitti kiusata sitä. :D Mut ehkä sit ens viikolla laitan, kun se on sillon tetissä. Ens viikon perjantaina ajattelin myös et voisinki laittaa seriffihatun, koska sellaista ei nyt ainakaan kukaan laittais ja tykkään mun seriffihatusta. :D Ehkä laitan keltanokan vikanakin koulupäivänä, en tiedä. Ku en kuitenkaan haluu et vikana koulupäivänä mun kaveri häpee mua. D: Ja kiitti. <3 Tosin en oo siitä hirveen ilonen. Tulee niin ikävä kaikkii vaikken hirveesti muille puhuiskaan. :( Ja ärsyttää kun oisin voinut saada parempiiki arvosanoi. Oisin halunnut kymppiluokalle mut vaan tuolla lähikaupungissa on semmonen ja neki päästää sinne täältä tyyppei vaan jos jää ylimäärästä tilaa kun niitten kaupungista on jo kaikki sinne päässeet eli mun seiskan arvosanoilla en välttis sinne pääsis. D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 40559, member: 167"] Olen nyt hyvin hämmentynyt. D: Luulin et oisin saanut tästä enemmän oudoksuntaa, ku sitä saan usein koulussa. Muutama luokan tyttö kyl kehu mun keltanokkaa. :D Ja laitoin sen siis tänään, mut en ehkä huomenna laita, kun se on ton häpeilevän kaverin vika kunnollinen koulupäivä samaan aikaan mun kanssa niin en viitti kiusata sitä. :D Mut ehkä sit ens viikolla laitan, kun se on sillon tetissä. Ens viikon perjantaina ajattelin myös et voisinki laittaa seriffihatun, koska sellaista ei nyt ainakaan kukaan laittais ja tykkään mun seriffihatusta. :D Ehkä laitan keltanokan vikanakin koulupäivänä, en tiedä. Ku en kuitenkaan haluu et vikana koulupäivänä mun kaveri häpee mua. D: Ja kiitti. <3 Tosin en oo siitä hirveen ilonen. Tulee niin ikävä kaikkii vaikken hirveesti muille puhuiskaan. :( Ja ärsyttää kun oisin voinut saada parempiiki arvosanoi. Oisin halunnut kymppiluokalle mut vaan tuolla lähikaupungissa on semmonen ja neki päästää sinne täältä tyyppei vaan jos jää ylimäärästä tilaa kun niitten kaupungista on jo kaikki sinne päässeet eli mun seiskan arvosanoilla en välttis sinne pääsis. D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Laitan huomenna mun Keltanokka-lippiksen kouluun :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja