Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Laitan huomenna mun Keltanokka-lippiksen kouluun :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 40562" data-attributes="member: 167"><p>No, se sano ainaki tonttulakkeilun aikaan et "Siis Taivaansini oikeesti ku tääl on muita ihmisii ja mä tunnen täältä paljon tyyppei ja ne kaikki tuijottaa".(ei ees hirveen moni tuijottanut, joulukuussa ei enää kukaan) Ja sit se puhu sen "kavereista" jotka voi kattoo. Nää "kaverithan" siis on sellasii tyyppei joitten kanssa se ei oo ollutkaan vuosiin ja se aina ajattelee mitä ne ajattelee siitä eikä haluu olla ruokalassakaan kauaa ku pelkää et ne kattoo tai jotain. </p><p></p><p>Ja oon siis enimmäkseen ton kaverin ja sit toisen kaverin kaa mut se toinen kyl ilmesesti ei ois ees hävennyt tota keltanokkaa mut se ei ollutkaan tänään koulussa ja tonttulakkeilunkin aikaan oli korkeintaan yhellä kerralla koulussa, kun pidin tonttulakkii vaikka pidin sitä 7 tai 8 päivää. :D</p><p></p><p>Ja sit on yks kaveri, jonka kaa en kyl enää niin paljoo oo, mut siis sehän repi sitä tonttulakkii mun päässä, huuteli siitä ihan kunnolla, sano ettei tunne mua(jolloin tää tää toinen kaveri sano saman ja meni myös pois mun luota) yms. Tosin nyt se oli kuitenkin samassa porukassa ku ne jotka kehu mun keltanokkaa hienoksi.🤔</p><p></p><p>Mut tää yks kaveri, josta enimmäkseen puhun, kuitenki ruokalassa usein leikkii ruualla ja tekee muuten kaikkee tommosta oudompaa niin en nyt oikein ymmärrä mitä eroo tos oikein sit on. :D Mut siis se tuntuu häpeevän tosi helposti ja luulee et kaikki kattoo ja välittää meidän tekemisistä ihan sikana.</p><p></p><p>Mut tässä keskustelussa niistä tulee huonompi kuva, ku mitä ne oikeesti on. Ku vaikka niissä onki huonoi puolia eikä aina käyttäydy parhaimmalla mahdollisella tavalla niin silti niissä on myös hyviä puolia ja meillä on yleensä kivaa yhdessä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 40562, member: 167"] No, se sano ainaki tonttulakkeilun aikaan et "Siis Taivaansini oikeesti ku tääl on muita ihmisii ja mä tunnen täältä paljon tyyppei ja ne kaikki tuijottaa".(ei ees hirveen moni tuijottanut, joulukuussa ei enää kukaan) Ja sit se puhu sen "kavereista" jotka voi kattoo. Nää "kaverithan" siis on sellasii tyyppei joitten kanssa se ei oo ollutkaan vuosiin ja se aina ajattelee mitä ne ajattelee siitä eikä haluu olla ruokalassakaan kauaa ku pelkää et ne kattoo tai jotain. Ja oon siis enimmäkseen ton kaverin ja sit toisen kaverin kaa mut se toinen kyl ilmesesti ei ois ees hävennyt tota keltanokkaa mut se ei ollutkaan tänään koulussa ja tonttulakkeilunkin aikaan oli korkeintaan yhellä kerralla koulussa, kun pidin tonttulakkii vaikka pidin sitä 7 tai 8 päivää. :D Ja sit on yks kaveri, jonka kaa en kyl enää niin paljoo oo, mut siis sehän repi sitä tonttulakkii mun päässä, huuteli siitä ihan kunnolla, sano ettei tunne mua(jolloin tää tää toinen kaveri sano saman ja meni myös pois mun luota) yms. Tosin nyt se oli kuitenkin samassa porukassa ku ne jotka kehu mun keltanokkaa hienoksi.🤔 Mut tää yks kaveri, josta enimmäkseen puhun, kuitenki ruokalassa usein leikkii ruualla ja tekee muuten kaikkee tommosta oudompaa niin en nyt oikein ymmärrä mitä eroo tos oikein sit on. :D Mut siis se tuntuu häpeevän tosi helposti ja luulee et kaikki kattoo ja välittää meidän tekemisistä ihan sikana. Mut tässä keskustelussa niistä tulee huonompi kuva, ku mitä ne oikeesti on. Ku vaikka niissä onki huonoi puolia eikä aina käyttäydy parhaimmalla mahdollisella tavalla niin silti niissä on myös hyviä puolia ja meillä on yleensä kivaa yhdessä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Laitan huomenna mun Keltanokka-lippiksen kouluun :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja