Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Lolly&Dayplayer #146
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Dayplayer" data-source="post: 20971" data-attributes="member: 220"><p>Cassandra</p><p></p><p>Naisesta oli ollut mukavaa, että Mickey oli kysynyt häneltä kahvista. Tuon ei olisi tarvinnut, mutta se osoitti vain, että miehellä oli käytöstapoja. Ja ei naisella ollut myöskään mitään kevyttä jutustelua vastaan, he tuskin tulisivat törmäämään toisiinsa toistamiseen Mickeyn kanssa. Hän oli ollut onnekas saadessaan näin mukavan porukan haastateltavakseen, asiat olisivat voineet mennä huonomminkin.</p><p>Cass seurasi hetken katseellaan, miten kahvi valui pannuun. Hän loi kuitenkin katseensa takaisin Mickeyyn, kun kuuli tuon kysymyksen. Hienoinen hymy kohosi naisen huulille, hän oli kuullut saman kysymyksen ennenkin.</p><p>”Ei oikeastaan. Tietenkin eläinlääkärinä saisi varmasti paremman palkan ja säästöt, mutta en ole hirveästi rahan perään, jos olen rehellinen”, Cass vastasi.</p><p>”Ja pidän siitä, että pääsen edes hieman tutustumaan ihmisiin tällä tavoin, haastattelemalla vaikka en tapaisikaan heitä enää”, Cass jatkoi. Ei hän ollut etsimässä haastateltavistaan uusia ystäviä.</p><p></p><p># No siis, mua harmittaa kaikkein eniten se että FP ei oo enää mukana kuvioissa. :/ Ja onhan toi silleen ihan mielenkiintoista nähdä, miten ne tulee viettää aikuiselämänsä. Toivon vaan, ettei taso huonone ja että sarjasta ei tuu pitkäveteinen.</p><p>Ja se mistä en niin välitä on se, miten Archie ja Veronica haikailee/haikaili toistensa perään vielä noin monen vuoden jälkeen. Mä en jotenkin innostu niiden suhteesta, se tuntuu tosi loppuunkulutetulta. :/ #</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dayplayer, post: 20971, member: 220"] Cassandra Naisesta oli ollut mukavaa, että Mickey oli kysynyt häneltä kahvista. Tuon ei olisi tarvinnut, mutta se osoitti vain, että miehellä oli käytöstapoja. Ja ei naisella ollut myöskään mitään kevyttä jutustelua vastaan, he tuskin tulisivat törmäämään toisiinsa toistamiseen Mickeyn kanssa. Hän oli ollut onnekas saadessaan näin mukavan porukan haastateltavakseen, asiat olisivat voineet mennä huonomminkin. Cass seurasi hetken katseellaan, miten kahvi valui pannuun. Hän loi kuitenkin katseensa takaisin Mickeyyn, kun kuuli tuon kysymyksen. Hienoinen hymy kohosi naisen huulille, hän oli kuullut saman kysymyksen ennenkin. ”Ei oikeastaan. Tietenkin eläinlääkärinä saisi varmasti paremman palkan ja säästöt, mutta en ole hirveästi rahan perään, jos olen rehellinen”, Cass vastasi. ”Ja pidän siitä, että pääsen edes hieman tutustumaan ihmisiin tällä tavoin, haastattelemalla vaikka en tapaisikaan heitä enää”, Cass jatkoi. Ei hän ollut etsimässä haastateltavistaan uusia ystäviä. # No siis, mua harmittaa kaikkein eniten se että FP ei oo enää mukana kuvioissa. :/ Ja onhan toi silleen ihan mielenkiintoista nähdä, miten ne tulee viettää aikuiselämänsä. Toivon vaan, ettei taso huonone ja että sarjasta ei tuu pitkäveteinen. Ja se mistä en niin välitä on se, miten Archie ja Veronica haikailee/haikaili toistensa perään vielä noin monen vuoden jälkeen. Mä en jotenkin innostu niiden suhteesta, se tuntuu tosi loppuunkulutetulta. :/ # [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Lolly&Dayplayer #146
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja