Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Lukio alkamassa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="pikkutyyppi" data-source="post: 181909" data-attributes="member: 1691"><p>Ähhh!! Minulla on syksyllä lukion aloitus edessä. Jännitys on kova etenkin, koska on etukäteen tunne lukiosta KETÄÄN.</p><p></p><p>Joten kaikki joilla on antaa vinkkejä lukioon liittyen ( opiskeluihin, kavereiden saamiseen, tunnelmaan jne.) niin kaikki vaan tänne mun luo<333</p><p></p><p>Tässä vielä muutama kysymys multa, jos jaksaisitte vastata ees osaa<33:</p><p>-Onko lukiosta vaikea hankkia uusia ystäviä?</p><p>-Kuinka vaikeeta lukio oikeesti on? Onko pitkä matikka maailman loppu??</p><p>-Viekö opiskelut kaiken ajan?</p><p>-Kannattaako käydä neljään vuoteen, jos on harrastus (kilpa) eri paikkakunnalla kuin asuu (useampi kerta viikossa treenit)?</p><p>-Muita vinkkejä?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pikkutyyppi, post: 181909, member: 1691"] Ähhh!! Minulla on syksyllä lukion aloitus edessä. Jännitys on kova etenkin, koska on etukäteen tunne lukiosta KETÄÄN. Joten kaikki joilla on antaa vinkkejä lukioon liittyen ( opiskeluihin, kavereiden saamiseen, tunnelmaan jne.) niin kaikki vaan tänne mun luo<333 Tässä vielä muutama kysymys multa, jos jaksaisitte vastata ees osaa<33: -Onko lukiosta vaikea hankkia uusia ystäviä? -Kuinka vaikeeta lukio oikeesti on? Onko pitkä matikka maailman loppu?? -Viekö opiskelut kaiken ajan? -Kannattaako käydä neljään vuoteen, jos on harrastus (kilpa) eri paikkakunnalla kuin asuu (useampi kerta viikossa treenit)? -Muita vinkkejä? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Lukio alkamassa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja