Lukio Lukion enkuntunnit jännittää

limakissa

Uusi
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
19
Reaktioarvo
16
Perjantaina on ensimmäinen enkuntunti lukiossa ja mua jännittää kamalasti. Sain päättötodistukseen 9 englannista, ja silloisen enkunopen mukaan oli lähellä että olisin saanut 10. Mulla eniten haasteita on suullisen osaamisen kanssa, koska puhuessa englantia kaikki sanat ja kieliopit katoaa päästä ja menen paniikkiin, vaikka olisin mielessäni harjoitellut lauseen. Haluan kyllä oppia puhumaan englantia paremmin. Kuulunymmärtäminen on kehittynyt paljon ja mielestäni ymmärrän ihan hyvin, mutta en täydellisesti. Mua jännittää, että kaikki muut luokalla osaa tosi hyvin puhua enkkua ja mä nolaan itseni jo heti ensimmäisellä tunnilla.
 

Emilia

Bonketi bonk
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
91
Tsemppiä! Voin samastua, eli mullakin on haasteita suullisen osaamisen kanssa. Itselläni tuntui ettei omalla yläasteella hirveästi ollut suullisia tehtäviä
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Tsemppiä ihan superisti!!
Itseäkin hieman jännittää just toi. Onneks sitä ei täs ekas jaksos (tai periodi mikäs olikaan) mulla viä oo, mutta seuraavassa tulee ja paljoD:
Uskon kuitenkin, että sä selviit! Tsemppihali & muista et aina kannattaa yrittää! <3
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Tsemppiä! Hyvin se menee! Itse sain ysillä nelosvaroituksen englannista enkä osannut mitään lukion aloittaessa, että jos sä olet ennusta ysin saanut, niin pärjäät varmasti hyvin!

PS. En voi uskoa että koulut on jo alkanut suomessa! Täällä vasta alko kesälomat 😯
 
Ylös Pohja