Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
luma-luokka
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lumisateessa" data-source="post: 7953" data-attributes="member: 290"><p>Mä oon luma-luokalla ( on siis Taivaansinin pikkusisko) Mun mielestä luma luokalla on tosi kivaa, me tehdään paljon retkiä ja saadaan itekki vaikuttaa siihen mitä tehään tunnilla esim. nyt on avaruus aihe, ku monia kiinnostaa se. Oon siis ollu luma luokalla vast puol vuotta niin en välttis tiiä ihan kaikkea. Lisäksi monet jutut on koulukohtasia, meidän luokka tekee yhteistyötä hyrian( ammattikoulu) kanssa niin saadaan sen järjestämiä retkiä halvemmalla niin meil on vähän enemmän retkiä kuin muilla meijän koulun luma luokilla. Meil ei oo hirveesti matikkaa ollu luma tunneilla et enemmän luonnontieteitä. Ainoo matikkaan liittyvää tehtävä oli kun tänää laskettiin planeettojen kokoja suhteessa maahan. Ollaan kerätty myös rahaa et päästäis ysillä Lappiin vaeltamaan. Suosittelen ehdottomasti jos vaan oot kiinnostunut luma-aineista. Seiskalla on kyl vähän raskasta varsinkin jos on A2-kieli, kun joissain jaksoissa on koulua joinakin päivinä jopa 8.15-15.55. Kasilla on samalla tavalla kuin muilla( jos ei oo a2-kieltä) luma vie yhen pitkän valinnaisen, joten vaan yks pitkä ja yks lyhyt valinnainen sen lisäks. Sit taas jos on lisäks a2-kieli niin sillon se vie yhen pitkä ja luma toisen, mut koska pitää olla pitkä taito- ja taideaine nii on periaatteessa on kolme pitkää valinnaista eli vähän enemmän koulua kuin muilla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lumisateessa, post: 7953, member: 290"] Mä oon luma-luokalla ( on siis Taivaansinin pikkusisko) Mun mielestä luma luokalla on tosi kivaa, me tehdään paljon retkiä ja saadaan itekki vaikuttaa siihen mitä tehään tunnilla esim. nyt on avaruus aihe, ku monia kiinnostaa se. Oon siis ollu luma luokalla vast puol vuotta niin en välttis tiiä ihan kaikkea. Lisäksi monet jutut on koulukohtasia, meidän luokka tekee yhteistyötä hyrian( ammattikoulu) kanssa niin saadaan sen järjestämiä retkiä halvemmalla niin meil on vähän enemmän retkiä kuin muilla meijän koulun luma luokilla. Meil ei oo hirveesti matikkaa ollu luma tunneilla et enemmän luonnontieteitä. Ainoo matikkaan liittyvää tehtävä oli kun tänää laskettiin planeettojen kokoja suhteessa maahan. Ollaan kerätty myös rahaa et päästäis ysillä Lappiin vaeltamaan. Suosittelen ehdottomasti jos vaan oot kiinnostunut luma-aineista. Seiskalla on kyl vähän raskasta varsinkin jos on A2-kieli, kun joissain jaksoissa on koulua joinakin päivinä jopa 8.15-15.55. Kasilla on samalla tavalla kuin muilla( jos ei oo a2-kieltä) luma vie yhen pitkän valinnaisen, joten vaan yks pitkä ja yks lyhyt valinnainen sen lisäks. Sit taas jos on lisäks a2-kieli niin sillon se vie yhen pitkä ja luma toisen, mut koska pitää olla pitkä taito- ja taideaine nii on periaatteessa on kolme pitkää valinnaista eli vähän enemmän koulua kuin muilla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
luma-luokka
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja