Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Kirjallisuus & tarinat
Lumihiutaleita // novelli
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Riisitassu" data-source="post: 23281" data-attributes="member: 37"><p>Kiinnitä huomiota seuraaviin:</p><p></p><p>Pilkut</p><p>"Naureskelemme toisen ystäväni Ellenin kanssa tuohtuneelle Linnealle<strong>,</strong> joka taluttaa juuri hevostaan karsinaan."</p><p>"Jopa äitini ihmettelee aamupirteyttäni<strong>,</strong> sillä yleensä olen kuin persuksille ammuttu karhu aamuisin."</p><p>"Kun olen palaamassa esseeni pariin<strong>,</strong> huomaan Facebookissa tulleen kaveripyynnön."</p><p>Pilkkuja puuttui aika paljon, joten kannattaa kiinnittää niihin huomiota.</p><p></p><p>"Herätessäni aamulla puoli seitsemältä, nousen miltei innolla ylös." </p><p>Tuohon taas EI tule pilkkua.</p><p></p><p>(Jos et osaa pilkkusääntöjä, noita virheitä on tähän hätään vaikea korjata)</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Muuta</p><p>Ei lauantai-päivä vaan lauantaipäivä.</p><p>Volvo on erisnimi eli se kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Tuossa olivat ne risut, sitten ruusuihin! Tarina oli todella sujuvasti kerrottu (hyvä juttu, sillä töksähtelevä teksti tekee tarinasta vaikeammin luettavan kuin esimerkiksi tuo pilkkujen puuttuminen). Tykkäsin myös siitä että huumoria on käytetty vaikkapa tuossa "yleensä olen kuin persuksille ammuttu karhu aamuisin"- kohdassa. Jatkoa odotellessa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Riisitassu, post: 23281, member: 37"] Kiinnitä huomiota seuraaviin: Pilkut "Naureskelemme toisen ystäväni Ellenin kanssa tuohtuneelle Linnealle[B],[/B] joka taluttaa juuri hevostaan karsinaan." "Jopa äitini ihmettelee aamupirteyttäni[B],[/B] sillä yleensä olen kuin persuksille ammuttu karhu aamuisin." "Kun olen palaamassa esseeni pariin[B],[/B] huomaan Facebookissa tulleen kaveripyynnön." Pilkkuja puuttui aika paljon, joten kannattaa kiinnittää niihin huomiota. "Herätessäni aamulla puoli seitsemältä, nousen miltei innolla ylös." Tuohon taas EI tule pilkkua. (Jos et osaa pilkkusääntöjä, noita virheitä on tähän hätään vaikea korjata) Muuta Ei lauantai-päivä vaan lauantaipäivä. Volvo on erisnimi eli se kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. Tuossa olivat ne risut, sitten ruusuihin! Tarina oli todella sujuvasti kerrottu (hyvä juttu, sillä töksähtelevä teksti tekee tarinasta vaikeammin luettavan kuin esimerkiksi tuo pilkkujen puuttuminen). Tykkäsin myös siitä että huumoria on käytetty vaikkapa tuossa "yleensä olen kuin persuksille ammuttu karhu aamuisin"- kohdassa. Jatkoa odotellessa! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Kirjallisuus & tarinat
Lumihiutaleita // novelli
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja