Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mä en vaan ymmärrä miksi pitää saada oikein ilmoitettua kuinka paskaihminen olen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 76078" data-attributes="member: 289"><p>pikkuasioista saa mun puolest valittaa nii paljo ku tykkää D: mutta mun mielestä tää ei ole mikään pikkuasia. joo, on varmaan totta, että monella ihmisellä on asiat huonommin, <em>mutta</em> ongelmat ja niiden ns. laatu ei ole mikään kilpailu. tämä on ihan yhtä arvokas asia ku kenen tahansa muun huoli, usko minuu. </p><p></p><p>ensinnäkin, mä en osaa tohon koiran ulkoilutukseen yleensäkään sanoa oikein mitään D: en tiä kärsiikö koira siit, jos ei pääse siihe aikaa ulos ku on tottunu tms. - varmaa seki riippuu koirasta... no kuitenkin! joo, mm, sä halusit sen koiran ja mitä nyt ymmärsin ni veit sen ulos eli teit mihi oot sitoutunutkin eliii sun homma tuli tehtyä. se on ihan ymmärrettävää, että sä oli väsyny ja teit ne ratkasut ku teit. tää oli kaiken lisäks kuitenki vaa yks kerta, niin ainakin toivon, et koira ei kärsiny D: tai siis, kute sanoin, ni en tiedä mitään eli ööh sori jos kuulostan vähä höpöltä.</p><p></p><p>mutta itse ongelma on kyl sun perhe, jos mult kysytään. ei todellakaan ole pikkuasioista valittamista, ku valittaa tollasista perheenjäsenistä. tollanen typerä kommentointi voi oikeesti tehä tosi kovaa hallaa itsetunnolle, ja sen huomaa jo nyt. esim. se että aattelet, että ei toi oo niin iso ongelma on musta merkki siitä, että noi kommentit on "tehonnu". eli koska et osaa muutenkaa tehdä mitään oikein, niin et osais ajatella järkevästi, jos sun mielestä tää on ongelma. mutta se todellakin on ongelma, ei tollast saatanuutta tarvii _kenenkään_ kestää. tulee ihan tosi vihanen olo sun puolesta, ku tyypit selittää tollasta paskaa. also näköjään sun isällä on myös tapana reagoida useinki naurahtamalla/olan kohautuksella ku huomautat jotain sen käytöksestä? </p><p></p><p>mä en osaa yhtään sanoo, mitä he tosta saavat, mut saisivat kyl lopettaa tollasen ja ihan vitun äkkiä. ensinnäki tosi rasittavaa tollane kommentointi, mut myös toi voi oikeesti käydä tosi raskaaks ihan henkiselläkin tasolla. vittu sentään ihmiset.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 76078, member: 289"] pikkuasioista saa mun puolest valittaa nii paljo ku tykkää D: mutta mun mielestä tää ei ole mikään pikkuasia. joo, on varmaan totta, että monella ihmisellä on asiat huonommin, [I]mutta[/I] ongelmat ja niiden ns. laatu ei ole mikään kilpailu. tämä on ihan yhtä arvokas asia ku kenen tahansa muun huoli, usko minuu. ensinnäkin, mä en osaa tohon koiran ulkoilutukseen yleensäkään sanoa oikein mitään D: en tiä kärsiikö koira siit, jos ei pääse siihe aikaa ulos ku on tottunu tms. - varmaa seki riippuu koirasta... no kuitenkin! joo, mm, sä halusit sen koiran ja mitä nyt ymmärsin ni veit sen ulos eli teit mihi oot sitoutunutkin eliii sun homma tuli tehtyä. se on ihan ymmärrettävää, että sä oli väsyny ja teit ne ratkasut ku teit. tää oli kaiken lisäks kuitenki vaa yks kerta, niin ainakin toivon, et koira ei kärsiny D: tai siis, kute sanoin, ni en tiedä mitään eli ööh sori jos kuulostan vähä höpöltä. mutta itse ongelma on kyl sun perhe, jos mult kysytään. ei todellakaan ole pikkuasioista valittamista, ku valittaa tollasista perheenjäsenistä. tollanen typerä kommentointi voi oikeesti tehä tosi kovaa hallaa itsetunnolle, ja sen huomaa jo nyt. esim. se että aattelet, että ei toi oo niin iso ongelma on musta merkki siitä, että noi kommentit on "tehonnu". eli koska et osaa muutenkaa tehdä mitään oikein, niin et osais ajatella järkevästi, jos sun mielestä tää on ongelma. mutta se todellakin on ongelma, ei tollast saatanuutta tarvii _kenenkään_ kestää. tulee ihan tosi vihanen olo sun puolesta, ku tyypit selittää tollasta paskaa. also näköjään sun isällä on myös tapana reagoida useinki naurahtamalla/olan kohautuksella ku huomautat jotain sen käytöksestä? mä en osaa yhtään sanoo, mitä he tosta saavat, mut saisivat kyl lopettaa tollasen ja ihan vitun äkkiä. ensinnäki tosi rasittavaa tollane kommentointi, mut myös toi voi oikeesti käydä tosi raskaaks ihan henkiselläkin tasolla. vittu sentään ihmiset. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mä en vaan ymmärrä miksi pitää saada oikein ilmoitettua kuinka paskaihminen olen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja