Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mä en vaan ymmärrä miksi pitää saada oikein ilmoitettua kuinka paskaihminen olen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 76116" data-attributes="member: 56"><p>Joo no siis ei se nyt kovin mukavakaan niille voi olla ja mä tiedän että en ole huolehtinut siitä niinku pitäs. Välillä aamulla jos nukun liian pitkään niin se lenkki jää melko lyhyeksi (kuitenkin ehtii pitsat tehdä ja ruokia sen) Mutta kyllä sen pidemmälle pitäisi päästä.</p><p></p><p>Ja no en mää oikein tiedä mitä noihin voi sanoa, varsinkin kun näyttää olevan tosihauskaa minun ärsyttäminen. Ja joo isällä on vähän semmoinen tapa että jos huomaa että olen alkamassa itkemään turhasta asiasta tai joku vähän risteyttää hän pitää semmoisen vähän niinkuin "nyyh" äänen sellaiseen sävyyn että oikein kuulee kun haluaa ärsyttää minua ja minä en haluaisi antaa kummallekkaan heistä sitä iloa mutta usein se toimii. Iskä ei vaan ota tosissaan jos yritän kertoa hänelle että voisiko vain lopettaa tuon. Onneksi sisarukseni ei enää asu kotona mutta vanhemmat laittaa teini-ikäisyyden piikkiin jos en oikein innostu siitä että se tulee.</p><p>Jotenkin tuntuu turhalta tämmöinen kotitöistä jne riitely kun on meillä myös niitä hyviä hetkiä. Isäni kanssa näitä neutraaleja useimmiten ja sisaruksen kanssa joskus.</p><p>Se on ehkä yksi ongelma kun meidän perheessä suurin osa huumorista on jonkun toisen kustannuksella ja kun äidille sanoin että en oikein tykkää siitä että jos sanon vahingossa jotain väärin niin hän naurahtaa ja en pääse jatkamaan asiaa normaalisti eteenpäin. Ei pidä kuulemma olla vain niin herkkänahkainen.</p><p>Välillä myös jos en osaa muotoilla lausetta hyvin tai niin että se on kohtelias (esim pyyntö tms) niin saatetaan suoraan suuttua että "minullehan ei noin puhuta". Tämä ärsyttää lähinnä kun en aina ole saanut asiaa vai muotoiltua oikein mutta en ole todellakaan tarkoittanut loukata. Ja siis ei sallittu muoto on lähes aina joku pienikin käsky</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 76116, member: 56"] Joo no siis ei se nyt kovin mukavakaan niille voi olla ja mä tiedän että en ole huolehtinut siitä niinku pitäs. Välillä aamulla jos nukun liian pitkään niin se lenkki jää melko lyhyeksi (kuitenkin ehtii pitsat tehdä ja ruokia sen) Mutta kyllä sen pidemmälle pitäisi päästä. Ja no en mää oikein tiedä mitä noihin voi sanoa, varsinkin kun näyttää olevan tosihauskaa minun ärsyttäminen. Ja joo isällä on vähän semmoinen tapa että jos huomaa että olen alkamassa itkemään turhasta asiasta tai joku vähän risteyttää hän pitää semmoisen vähän niinkuin "nyyh" äänen sellaiseen sävyyn että oikein kuulee kun haluaa ärsyttää minua ja minä en haluaisi antaa kummallekkaan heistä sitä iloa mutta usein se toimii. Iskä ei vaan ota tosissaan jos yritän kertoa hänelle että voisiko vain lopettaa tuon. Onneksi sisarukseni ei enää asu kotona mutta vanhemmat laittaa teini-ikäisyyden piikkiin jos en oikein innostu siitä että se tulee. Jotenkin tuntuu turhalta tämmöinen kotitöistä jne riitely kun on meillä myös niitä hyviä hetkiä. Isäni kanssa näitä neutraaleja useimmiten ja sisaruksen kanssa joskus. Se on ehkä yksi ongelma kun meidän perheessä suurin osa huumorista on jonkun toisen kustannuksella ja kun äidille sanoin että en oikein tykkää siitä että jos sanon vahingossa jotain väärin niin hän naurahtaa ja en pääse jatkamaan asiaa normaalisti eteenpäin. Ei pidä kuulemma olla vain niin herkkänahkainen. Välillä myös jos en osaa muotoilla lausetta hyvin tai niin että se on kohtelias (esim pyyntö tms) niin saatetaan suoraan suuttua että "minullehan ei noin puhuta". Tämä ärsyttää lähinnä kun en aina ole saanut asiaa vai muotoiltua oikein mutta en ole todellakaan tarkoittanut loukata. Ja siis ei sallittu muoto on lähes aina joku pienikin käsky [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mä en vaan ymmärrä miksi pitää saada oikein ilmoitettua kuinka paskaihminen olen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja