Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mä en vaan ymmärrä miksi pitää saada oikein ilmoitettua kuinka paskaihminen olen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 76145" data-attributes="member: 289"><p>no se D: se on toki sit toinen juttu, mut ainaki tiät sen itse. kute sanoin ni en tähä oikee osaa sanoa mitää ;__;</p><p></p><p>wow... tuota... mm... okei, se on näköjään sit teijän perheen huumoria, mutta en ymmärrä mikä siinä on nii hankalaa heijän myöntää, et tällasest ei tykkää kaikki ja se pitäs lopettaa. also onpa ironista, heti ku sä et mukamas sano jotai asiaa täysin oikein ja kohteliaasti ni sulle saadaan jyrähtää, että MULLE EI NOIN PUHUTA!!!!!!1! hmm, oh the irony... ja sinä oot muka herkkänahkanen, voi vittu mä sanon</p><p></p><p>yhen asian sanon: joidenki ihmisten ei pitäs olla muiden ihmisten lähellä ollenkaan, ku se on näköjään niin saatanan vaikeaa. se on kieltämättä hyvä, et teil on hyviäkin hetkiä, mut iha honestly mä oisin repiny pelihousuni jo aikoja sitten. ei tommonen oo ok, vaikka ois hyviäki hetkiä. vaan toi kertoo siitä, et niit ei vaa kiinnosta mikää muu ku oma napa eli kun MINULLA on hauskaa niin kaikki on hyvin. vitun boomerivanhemmat </p><p></p><p>mä toivon kautta rukoilen, et pääset eroon näistä ihmisistä asap, koska toi on vaan typerää ja ennen kaikkea henkistä väkivaltaa.</p><p></p><p></p><p>niin ikävää ku se onkin, niin ymmärrän tän erittäin hyvin. mut esim. jos kävisit puhumassa tästä vaik ammattilaisten kanssa niin ne ihmiset, joille luottamuksella tästä kertoisit ja jotka laittais tän teini-iän tms. piikkiin niin ei ole ammattitaitosia. ja jos se ihmine ois vaikka joku kaveri tms. kelle kertoisit ja se sanois noin, niin onpas kiva sitten, et hänen elämässä on kaikki menny nii kivasti eikä oo tarvinnu mitään tällasia hankalia asioita miettiä nih! mut niin, se on kuitenkin hyvä, et tääl sä voit puhuu tästä ja kukaa ei sano mitää tommosia typeryyksiä. mut mä silti oisin kans sitä mieltä, et sun kannattaa ehk käydä puhumas täst jonkun kanssa D: jos vaa siltä tuntuu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 76145, member: 289"] no se D: se on toki sit toinen juttu, mut ainaki tiät sen itse. kute sanoin ni en tähä oikee osaa sanoa mitää ;__; wow... tuota... mm... okei, se on näköjään sit teijän perheen huumoria, mutta en ymmärrä mikä siinä on nii hankalaa heijän myöntää, et tällasest ei tykkää kaikki ja se pitäs lopettaa. also onpa ironista, heti ku sä et mukamas sano jotai asiaa täysin oikein ja kohteliaasti ni sulle saadaan jyrähtää, että MULLE EI NOIN PUHUTA!!!!!!1! hmm, oh the irony... ja sinä oot muka herkkänahkanen, voi vittu mä sanon yhen asian sanon: joidenki ihmisten ei pitäs olla muiden ihmisten lähellä ollenkaan, ku se on näköjään niin saatanan vaikeaa. se on kieltämättä hyvä, et teil on hyviäkin hetkiä, mut iha honestly mä oisin repiny pelihousuni jo aikoja sitten. ei tommonen oo ok, vaikka ois hyviäki hetkiä. vaan toi kertoo siitä, et niit ei vaa kiinnosta mikää muu ku oma napa eli kun MINULLA on hauskaa niin kaikki on hyvin. vitun boomerivanhemmat mä toivon kautta rukoilen, et pääset eroon näistä ihmisistä asap, koska toi on vaan typerää ja ennen kaikkea henkistä väkivaltaa. niin ikävää ku se onkin, niin ymmärrän tän erittäin hyvin. mut esim. jos kävisit puhumassa tästä vaik ammattilaisten kanssa niin ne ihmiset, joille luottamuksella tästä kertoisit ja jotka laittais tän teini-iän tms. piikkiin niin ei ole ammattitaitosia. ja jos se ihmine ois vaikka joku kaveri tms. kelle kertoisit ja se sanois noin, niin onpas kiva sitten, et hänen elämässä on kaikki menny nii kivasti eikä oo tarvinnu mitään tällasia hankalia asioita miettiä nih! mut niin, se on kuitenkin hyvä, et tääl sä voit puhuu tästä ja kukaa ei sano mitää tommosia typeryyksiä. mut mä silti oisin kans sitä mieltä, et sun kannattaa ehk käydä puhumas täst jonkun kanssa D: jos vaa siltä tuntuu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Mä en vaan ymmärrä miksi pitää saada oikein ilmoitettua kuinka paskaihminen olen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja