Mää en käsitä mikä sitä ruton luuseria vaivaa

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,763
(Sovitaan nyt et sen nimi on vaikka Pentti)

Eli tänään Pentti ensin haukku mua ja sano ilmeisesti jotain loukkaavaa myös mun äitistä, en oo ihan varma et mitä ku se mutisi niin hiliaa.
Sit välkällä ku olin mun kahen kaverin kaa nii se nakkeli mua selkään, niskaan ja päähän jääpalasilla. (Teeskentelin et en muka huomais enkä kääntyny kattomaan) Osa niistä lensi sit mun kavereihinki

Niinku mikä rutto sitä vaivaa?? Nytkään en ollu teheny sille yhtään mittää enkä ees vilkassu sitä

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,763
Niinku oikeesti raivostuttavaa ku se ei ees yritä lopettaa
Eikä se tyyliin ees tajua tekeväsä väärin ku se luulee olevasa muka hauska ja kova tyyppi
Tai ehkä se tajuaa muttei välitä, idiootti kun on

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,763
Mä en hyväksy enkä oo hyväksyny koskaan kiusaamista varsinkin tota mitä nuo pojat harrastaa tekis mieli laittaa ne käsirautoihin ja sä hoidat loput
Hyvä idea
En kyllä itekkään jaksa tätä touhua
Mut sit ku meen oikeesti ees hipasee niitä ne ulisee opettajalle et en voi tehä mittää oikeen ku ei opettajat kunnolla ees puutu kiusaamiseen, ja vaikka puuttus se ei auttais

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,993
Hyvä idea
En kyllä itekkään jaksa tätä touhua
Mut sit ku meen oikeesti ees hipasee niitä ne ulisee opettajalle et en voi tehä mittää oikeen ku ei opettajat kunnolla ees puutu kiusaamiseen, ja vaikka puuttus se ei auttais
KivaKoulun idea on, ettei kiusaamiseen puututa. Täten ei ole kiusaamista, josta tulisi merkintä koululle.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,763
Vieläkö niitä kiusaajia suositaan törkeetä
Ei niitä silleen suosita mut
Ne kiusaa mua monesti just siks ku mua suositaan
Mut ku opettajat ei oikeen ossaa tehä muuta ku sanua et hei lopettakaa tuo ei ole kivaa jos ette lopeta tullee koulupoliisi seuraavaksi ja käskee pyytää anteeksi

Ylös Pohja