Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mahtavat otsikot varasijassa aihe vapaa edition (iso lista)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 115651" data-attributes="member: 32"><p>Okei listaan tähän varasijan otsikoita joista tykkään. Tää on part 1 jos jatkan tähän samaan keskusteluun.</p><p></p><p>Aihe vapaasta ovat nää kaikki ja lisää tulee myöhemmin:</p><p></p><p>Kappas keppana</p><p></p><p>Tykittely alkaa viiden päivän päästä</p><p></p><p>Hmm mulla on vessahätä mutta..</p><p></p><p>Aaaaaaaaaaaaa</p><p></p><p>SANPOT!</p><p></p><p>Musta tullee kriminaalipsykologi</p><p></p><p>vituttaako</p><p></p><p>Aijai</p><p></p><p>Mä haluun viihdyttää, sua viihdyttää</p><p></p><p>Suklaa on ihanaa</p><p></p><p>Voi vitun vittu</p><p></p><p>Tiesittekö, että Romaniassa on joki nimeltä Prut?</p><p></p><p>Hyi kun kuolasin tyynylleni</p><p></p><p>Tykittely alkaa n. 26 tunnin päästä</p><p></p><p>Mikä siinä on että</p><p></p><p>Hellurei mäkin tungen itseni tänne</p><p></p><p>demin ylläpito sittenkin sanoi jotain</p><p></p><p>EIIII!!!!</p><p></p><p>Piu pau mun vatsa on kipeä</p><p></p><p>Äiti lähti käymään demissä D:</p><p></p><p>Nyt kaikki äänestää raunoa</p><p></p><p>Mulla on pinterestissä kansio kissakuville</p><p></p><p>ilmeilettekö maskin takana</p><p></p><p>Taskumatti tuuraa tänään nukkumattia</p><p></p><p>Mikä oli teidän viimeinen viesti demissä?</p><p></p><p>Hyvät demimatkustajat, laskeudumme nyt uuteen kotiimme pikaisen Marsissa käynnin jälkeen</p><p></p><p>Käyköhän essi ja päivi täälä lurkkimassa</p><p></p><p>miten pysyä vihasena????</p><p></p><p>Sytytin kynttilän Demin muistoksi D:</p><p></p><p>hups unohin poistaa mun kuvan demin profiilista</p><p></p><p>Näin äsken koiran päiväkodin pihalla</p><p></p><p>Tänään on: pikkuveljen kaverisynttärit :)))))</p><p></p><p>Veljen synttäreistä ps kakka otsikko...</p><p></p><p>Olipa kivaa käydä kaupassa</p><p></p><p>En valinnut katujen elämää..</p><p></p><p>Löin tänään lääkäriä suoraan nenään</p><p></p><p>Hoi te 8 vierasta täällä paikalla tällä hetkellä</p><p></p><p>Snif snif Demittäjä cool-biisi snif...</p><p></p><p>Miksi muka en sais enää pyöriä lumikasoissa kavereiden kanssa -.-</p><p></p><p>Kävin ulkona ja kädelleni lensi lintu, joka sanoi "tulin kädelle kjeh"</p><p></p><p>Tietokoneestani kuuluu hyvin pahaenteistä ääntä ಠ_ಠ</p><p></p><p>Kuka on Varasijan hauskin?</p><p></p><p>kuuntelen lastensatuja</p><p></p><p>Esittelin itseni eräälle linnulle</p><p></p><p>katselen tässä huulirasvani selviytymistaistelua robotti-imuria vastaan</p><p></p><p>Mun päiväkodintäti 11 vuoden takaa laitto mulle onnittelut</p><p></p><p>ಠ_ಠ</p><p></p><p>Kuolenko jos nukun ledivalot päällä</p><p></p><p>Repesin täysin, kun huono vitsi ylensi paristot akuiksi (ei se ankka!)</p><p></p><p>Mun naapurissa asuu rasittavia lapsia</p><p></p><p>Nyt olen taas pihalla kuin lumiukko</p><p></p><p>Nostalgia on kyl jännää</p><p></p><p>Löysin tänään kaksoseni</p><p></p><p>Tein niin hyvän tiktokin</p><p></p><p>Oletko kuin salisbury kjeh kjeh</p><p></p><p>Jos olisitte bussikortti, missä olisitte??</p><p></p><p>Mitä tehdä, kun kaveri kiusaa jatkuvasti ja pyytää sitten anteeksi kiusatakseen lisää?</p><p></p><p>Näin yhtä unta ja nyt haluun sinne takasi ::D</p><p></p><p>yläkerran älykääpiö päätti aloittaa remontin</p><p></p><p>Naurattaa yks autokoulu tehtävä</p><p></p><p>Rääh itselleni</p><p></p><p>Eka päivä lomaa ja heti ois pakko tehä jotai, iha ku haluisi ja jaksaisi</p><p></p><p>Ostin juuri 13 pakettia teetä</p><p></p><p>nyt taidan tajuta miksi kaikki vihaavat seiskaluokkalaisia</p><p></p><p>VITTU</p><p></p><p>Demin kaatumisessa oli yksi hyvä puoli</p><p></p><p>Oon näköjään virallisesti varasija-addikti</p><p></p><p>Vihaan sanaa "kundi"</p><p></p><p>Onko mulla k0r0n@</p><p></p><p>Piti mennä salille mutta tulinkin heseen taas vaihteeks</p><p></p><p>Mun unirytmi on ihan päin persikkaa</p><p></p><p>Millaiset trollit kutsuvat Hesburgeria muuksi kuin hesaksi?</p><p></p><p>Yhyyy</p><p></p><p>Voisin tehdä silleen et pysyn kotona enkä lähe minnekään ennen ku korona on ohi</p><p></p><p>Sarjassamme ✨mitä v🖕ttua wish✨</p><p></p><p>olen luonut systeemin itseni palkitsemiselle</p><p></p><p>Huh huh, kylläpä keskustelujen poistaminen on raskasta</p><p></p><p>Taivaalla on iso q</p><p></p><p>lupauduin lähteen johkin pippaloihin ja nyt vituttaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 115651, member: 32"] Okei listaan tähän varasijan otsikoita joista tykkään. Tää on part 1 jos jatkan tähän samaan keskusteluun. Aihe vapaasta ovat nää kaikki ja lisää tulee myöhemmin: Kappas keppana Tykittely alkaa viiden päivän päästä Hmm mulla on vessahätä mutta.. Aaaaaaaaaaaaa SANPOT! Musta tullee kriminaalipsykologi vituttaako Aijai Mä haluun viihdyttää, sua viihdyttää Suklaa on ihanaa Voi vitun vittu Tiesittekö, että Romaniassa on joki nimeltä Prut? Hyi kun kuolasin tyynylleni Tykittely alkaa n. 26 tunnin päästä Mikä siinä on että Hellurei mäkin tungen itseni tänne demin ylläpito sittenkin sanoi jotain EIIII!!!! Piu pau mun vatsa on kipeä Äiti lähti käymään demissä D: Nyt kaikki äänestää raunoa Mulla on pinterestissä kansio kissakuville ilmeilettekö maskin takana Taskumatti tuuraa tänään nukkumattia Mikä oli teidän viimeinen viesti demissä? Hyvät demimatkustajat, laskeudumme nyt uuteen kotiimme pikaisen Marsissa käynnin jälkeen Käyköhän essi ja päivi täälä lurkkimassa miten pysyä vihasena???? Sytytin kynttilän Demin muistoksi D: hups unohin poistaa mun kuvan demin profiilista Näin äsken koiran päiväkodin pihalla Tänään on: pikkuveljen kaverisynttärit :))))) Veljen synttäreistä ps kakka otsikko... Olipa kivaa käydä kaupassa En valinnut katujen elämää.. Löin tänään lääkäriä suoraan nenään Hoi te 8 vierasta täällä paikalla tällä hetkellä Snif snif Demittäjä cool-biisi snif... Miksi muka en sais enää pyöriä lumikasoissa kavereiden kanssa -.- Kävin ulkona ja kädelleni lensi lintu, joka sanoi "tulin kädelle kjeh" Tietokoneestani kuuluu hyvin pahaenteistä ääntä ಠ_ಠ Kuka on Varasijan hauskin? kuuntelen lastensatuja Esittelin itseni eräälle linnulle katselen tässä huulirasvani selviytymistaistelua robotti-imuria vastaan Mun päiväkodintäti 11 vuoden takaa laitto mulle onnittelut ಠ_ಠ Kuolenko jos nukun ledivalot päällä Repesin täysin, kun huono vitsi ylensi paristot akuiksi (ei se ankka!) Mun naapurissa asuu rasittavia lapsia Nyt olen taas pihalla kuin lumiukko Nostalgia on kyl jännää Löysin tänään kaksoseni Tein niin hyvän tiktokin Oletko kuin salisbury kjeh kjeh Jos olisitte bussikortti, missä olisitte?? Mitä tehdä, kun kaveri kiusaa jatkuvasti ja pyytää sitten anteeksi kiusatakseen lisää? Näin yhtä unta ja nyt haluun sinne takasi ::D yläkerran älykääpiö päätti aloittaa remontin Naurattaa yks autokoulu tehtävä Rääh itselleni Eka päivä lomaa ja heti ois pakko tehä jotai, iha ku haluisi ja jaksaisi Ostin juuri 13 pakettia teetä nyt taidan tajuta miksi kaikki vihaavat seiskaluokkalaisia VITTU Demin kaatumisessa oli yksi hyvä puoli Oon näköjään virallisesti varasija-addikti Vihaan sanaa "kundi" Onko mulla k0r0n@ Piti mennä salille mutta tulinkin heseen taas vaihteeks Mun unirytmi on ihan päin persikkaa Millaiset trollit kutsuvat Hesburgeria muuksi kuin hesaksi? Yhyyy Voisin tehdä silleen et pysyn kotona enkä lähe minnekään ennen ku korona on ohi Sarjassamme ✨mitä v🖕ttua wish✨ olen luonut systeemin itseni palkitsemiselle Huh huh, kylläpä keskustelujen poistaminen on raskasta Taivaalla on iso q lupauduin lähteen johkin pippaloihin ja nyt vituttaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mahtavat otsikot varasijassa aihe vapaa edition (iso lista)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja