Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mahtavat otsikot varasijassa aihe vapaa edition (iso lista)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 115678" data-attributes="member: 32"><p>Jatkuu:</p><p></p><p>olen onnellinen koiran puolesta</p><p></p><p>Haluaisin olla hardcore, mutta tyhmä vaimo ei anna</p><p></p><p>Tajusin just kui paljo helpompaa vois olla jos en yrittäs tehä kaikkee ain oikee</p><p></p><p>Huutista elämättömille, joilla yli 600 viestiä täällä </p><p></p><p>kerroin mun ihastukselle että sillä on paita väärinpäin </p><p></p><p>Tedin hullut ideat part 100 </p><p></p><p>Tein eilen twitterin ja kadun sitä jo nyt </p><p></p><p>Näin päiväunta, että pääni oli jää-telöä </p><p></p><p>Muistatteko ku Demissä oli monia jotka hehkutti sitä ku sai tuhat tykkäystä täyteen :D</p><p></p><p>En tienny että oikeesti joku käyttää sanaa käty</p><p></p><p>Vaihdoin puhelimeni kieleksi norjan </p><p></p><p>söin lähes paketillisen ruisleipää </p><p></p><p>Minkä takia vessahätä kasvaa </p><p>sietämättömäksi? </p><p></p><p>Kuka muu rakastaa appelsiineja näin keväisin? </p><p></p><p>En halua enää ajatella itse</p><p></p><p>Tykkään riidellä tiktokissa </p><p></p><p>Tekee hyvää sanoa ääneen että mitä toi yks hourii </p><p></p><p>Huudan mun unille taas </p><p></p><p>Nyt on sellaset setit että huhhuh </p><p></p><p>Ei hemmetti nyt taas on huuto lähellä </p><p></p><p>jumalauta ku tuli vauvakuume</p><p></p><p>Välillä muistan että nikkini on täällä </p><p>kokonaan pienellä ja epätodellinen tunne valtaa minut </p><p></p><p>Tajusin, että minulle ei kertaakaan huomautettu Demissä emojeiden käytöstä </p><p></p><p>7 syytä uskoa, että NallePuh-piirretyt ovat huumeiden kannattajien propagandaa:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 115678, member: 32"] Jatkuu: olen onnellinen koiran puolesta Haluaisin olla hardcore, mutta tyhmä vaimo ei anna Tajusin just kui paljo helpompaa vois olla jos en yrittäs tehä kaikkee ain oikee Huutista elämättömille, joilla yli 600 viestiä täällä kerroin mun ihastukselle että sillä on paita väärinpäin Tedin hullut ideat part 100 Tein eilen twitterin ja kadun sitä jo nyt Näin päiväunta, että pääni oli jää-telöä Muistatteko ku Demissä oli monia jotka hehkutti sitä ku sai tuhat tykkäystä täyteen :D En tienny että oikeesti joku käyttää sanaa käty Vaihdoin puhelimeni kieleksi norjan söin lähes paketillisen ruisleipää Minkä takia vessahätä kasvaa sietämättömäksi? Kuka muu rakastaa appelsiineja näin keväisin? En halua enää ajatella itse Tykkään riidellä tiktokissa Tekee hyvää sanoa ääneen että mitä toi yks hourii Huudan mun unille taas Nyt on sellaset setit että huhhuh Ei hemmetti nyt taas on huuto lähellä jumalauta ku tuli vauvakuume Välillä muistan että nikkini on täällä kokonaan pienellä ja epätodellinen tunne valtaa minut Tajusin, että minulle ei kertaakaan huomautettu Demissä emojeiden käytöstä 7 syytä uskoa, että NallePuh-piirretyt ovat huumeiden kannattajien propagandaa: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mahtavat otsikot varasijassa aihe vapaa edition (iso lista)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja