Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Masennusdiagnoosi
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 122353" data-attributes="member: 1348"><p>Jotenki vaikee uskoo et se diagnoosi vaikuttas työpaikkojen saamiseen, ku eihän työnantajien ees pitäis pystyy näkee sun diagnooseja..? Itellä ei oo kokemusta vakuutuksien ja lainojen ottamisen suhteen, mut kuvittelisin et lainoissakaan niien ei pitäis nähä sun diagnooseja? Korjatkaa jos oon väärässä mut vaikee kuvitella et joku pankkiiri tai työnantaja sais kattoo jonku toisen diagnooseja.</p><p></p><p>Itellä ei oo ollu diagnoosin saamisesta mitään haittaa, päin vastoin. Mut mä oonki työkyvytön, joten jos mul ei ois diagnooseja nii kela ei antais työkyvyttömyyseläkettä mulle. Tai niitä lääkkeitä joita tarviin. Lainoja en oo tosiaan onneks tarvinnu enkä nää et koskaan haluaisin olla velkaa kenellekään. "A man in debt is so far a slave" on semmonen quote joka on tarttunu mulle tosi pahasti ja mua ahistaa olla ees vaikka siskolle 20e velkaa puhumattakaa tonneista ja tonneista. Maksan aina heti takas ku pystyn vaik se tarkottas sitä et pitäs syödä pelkkää puuroa ja makaronia sen takia.</p><p></p><p>Tosin mul ei oo haaveena hankkia autoa, taloa, lapsia tai mitään että joo..</p><p></p><p>Mut mun neuvo on se et ota se diagnoosi ja hanki sitä apua mitä tartteet. Koska ite nään et masennus on semmonen kompastuskivi et joo paskaa jos se sulkee jotain ovia tulevaisuudesta, mut et sä et ees pääse sinne tulevaisuuteen jos et saa nyt apua.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 122353, member: 1348"] Jotenki vaikee uskoo et se diagnoosi vaikuttas työpaikkojen saamiseen, ku eihän työnantajien ees pitäis pystyy näkee sun diagnooseja..? Itellä ei oo kokemusta vakuutuksien ja lainojen ottamisen suhteen, mut kuvittelisin et lainoissakaan niien ei pitäis nähä sun diagnooseja? Korjatkaa jos oon väärässä mut vaikee kuvitella et joku pankkiiri tai työnantaja sais kattoo jonku toisen diagnooseja. Itellä ei oo ollu diagnoosin saamisesta mitään haittaa, päin vastoin. Mut mä oonki työkyvytön, joten jos mul ei ois diagnooseja nii kela ei antais työkyvyttömyyseläkettä mulle. Tai niitä lääkkeitä joita tarviin. Lainoja en oo tosiaan onneks tarvinnu enkä nää et koskaan haluaisin olla velkaa kenellekään. "A man in debt is so far a slave" on semmonen quote joka on tarttunu mulle tosi pahasti ja mua ahistaa olla ees vaikka siskolle 20e velkaa puhumattakaa tonneista ja tonneista. Maksan aina heti takas ku pystyn vaik se tarkottas sitä et pitäs syödä pelkkää puuroa ja makaronia sen takia. Tosin mul ei oo haaveena hankkia autoa, taloa, lapsia tai mitään että joo.. Mut mun neuvo on se et ota se diagnoosi ja hanki sitä apua mitä tartteet. Koska ite nään et masennus on semmonen kompastuskivi et joo paskaa jos se sulkee jotain ovia tulevaisuudesta, mut et sä et ees pääse sinne tulevaisuuteen jos et saa nyt apua. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Masennusdiagnoosi
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja