Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
menetin just kaiken
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Iguessimhuman" data-source="post: 62608" data-attributes="member: 135"><p>vaik ei mulla koskaan paljoo ollutkaan</p><p></p><p>yks ihminen jonka seurassa tuntu rakastetulta, jonka seurassa tuntu hyväksytyltä, jonka seurassa sain olla mä</p><p>yks ihminen, joka halus olla mun lähellä</p><p>yks ihminen, joka välitti</p><p>yks ihminen, jolle mä olin tärkee</p><p></p><p>ei oo enää</p><p></p><p>(mut siis jätettiin just jos jäi epäselväks)</p><p></p><p>mulla ei oo ketään kelle puhua</p><p>mul ei oo koskaan juuri ollut kavereita</p><p>kaikki ne on jossain kohtaa hylänny mut</p><p></p><p>parin viime vuoden aikana oon ollu tosi ahistunut enkä oo aina vaan kyenny olee ihmisiin yhteyksissä</p><p>osittain siks kun en oo koskaan osannu sanoa, et välittääks kukaan niistä miusta oikeesti</p><p></p><p>oon vaan niin helvetin yksin</p><p></p><p>ja tuntuu viel siltä et kaikki meiän välil ois ollu vielä korjattavissa</p><p>Mut ei</p><p></p><p>mul on psykologin aika vajaan viikon päästä</p><p>en tiiä selviinkö sinne asti</p><p></p><p>en mee tänään tunneille</p><p>en vaan pysty</p><p>mitä helvettii mä teen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iguessimhuman, post: 62608, member: 135"] vaik ei mulla koskaan paljoo ollutkaan yks ihminen jonka seurassa tuntu rakastetulta, jonka seurassa tuntu hyväksytyltä, jonka seurassa sain olla mä yks ihminen, joka halus olla mun lähellä yks ihminen, joka välitti yks ihminen, jolle mä olin tärkee ei oo enää (mut siis jätettiin just jos jäi epäselväks) mulla ei oo ketään kelle puhua mul ei oo koskaan juuri ollut kavereita kaikki ne on jossain kohtaa hylänny mut parin viime vuoden aikana oon ollu tosi ahistunut enkä oo aina vaan kyenny olee ihmisiin yhteyksissä osittain siks kun en oo koskaan osannu sanoa, et välittääks kukaan niistä miusta oikeesti oon vaan niin helvetin yksin ja tuntuu viel siltä et kaikki meiän välil ois ollu vielä korjattavissa Mut ei mul on psykologin aika vajaan viikon päästä en tiiä selviinkö sinne asti en mee tänään tunneille en vaan pysty mitä helvettii mä teen [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
menetin just kaiken
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja