Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
menetin just kaiken
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Iguessimhuman" data-source="post: 69292" data-attributes="member: 135"><p>Se oli lopettanut mun seuraamisen Twitterissä ja poistanut mut yksityisen IG-tilinsä seuraajista.</p><p>Sillon kun se ekan kerran sano, et sen ei ollu hyvä olla meiän välisessä suhteessa se sanoi et se ei oo kuitenkaan häviimässä mun elämästä kokonaan</p><p>sit myöhemmin se sano, et me voidaan olla vielä ystäviä</p><p>tuntuu vaan siltä et se on vaan tiputtanu mut kokonaan elämästään</p><p>et me ei olla ystäviä</p><p>me ei olla mitään</p><p></p><p>Ois ollu kiva, et vaik meistä ei voi koskaan tulla mitään enempää, et se ois ees yhä ollu mun ystävä</p><p>ennen ku me ihastuttiin toisimme me oltiin jonkun aikaa tosi läheisiä ystäviä</p><p>ja mä oikeesti pidän siitä ihmisenä</p><p>mut en näköjään kelpaa ees siihen</p><p></p><p>mua aina välillä pelotti et me erottas, lähinnä koska jos mun elämässä on jotain hyvää ollutkin oon aina menettäny sen ja tuntu vaan jotenki käsittämättömältä että joku oikeesti rakastais mua.</p><p>välittäis</p><p>välillä vaan pelotti et se oiskaan oikeesti totta</p><p>Muistan kun se joskus sano et se ei jättäis mua ku mulla oli sellane fiilis. Se on typerä lause, koska ei sitä voi tietää, mut ehkä se oli lause mikä oli siinä tilanteessa hyvä sanoa.</p><p>Nyt se lause on kaikunut päässä jonkun aikaa.</p><p>Mut sillon kun mulla oli se fiilis, nii se sanoi jotain tollasta ja se halas mua.</p><p>Tuntu et sain olla sen seurassa heikko.</p><p></p><p>Mul on tosi usein se fiilis, et mun on pakko olla vahva, et muut saa olla mun kaa heikkoja, purkaa ajatuksia. Et voin olla muille se, mitä kukaan ei oo mulle. Et oon aina valmis jos joku tarvii kuuntelijaa.</p><p>Oli mahtavaa, et oli joku, jonka seuras sai olla heikko</p><p>Ja olla ite se, jota kuunnellaan ja lohdutetaan</p><p></p><p>En ollu rehellisesti sanottuna ennen meidän suhdetta ees uskonu, et voisin koskaan saada olla heikko</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iguessimhuman, post: 69292, member: 135"] Se oli lopettanut mun seuraamisen Twitterissä ja poistanut mut yksityisen IG-tilinsä seuraajista. Sillon kun se ekan kerran sano, et sen ei ollu hyvä olla meiän välisessä suhteessa se sanoi et se ei oo kuitenkaan häviimässä mun elämästä kokonaan sit myöhemmin se sano, et me voidaan olla vielä ystäviä tuntuu vaan siltä et se on vaan tiputtanu mut kokonaan elämästään et me ei olla ystäviä me ei olla mitään Ois ollu kiva, et vaik meistä ei voi koskaan tulla mitään enempää, et se ois ees yhä ollu mun ystävä ennen ku me ihastuttiin toisimme me oltiin jonkun aikaa tosi läheisiä ystäviä ja mä oikeesti pidän siitä ihmisenä mut en näköjään kelpaa ees siihen mua aina välillä pelotti et me erottas, lähinnä koska jos mun elämässä on jotain hyvää ollutkin oon aina menettäny sen ja tuntu vaan jotenki käsittämättömältä että joku oikeesti rakastais mua. välittäis välillä vaan pelotti et se oiskaan oikeesti totta Muistan kun se joskus sano et se ei jättäis mua ku mulla oli sellane fiilis. Se on typerä lause, koska ei sitä voi tietää, mut ehkä se oli lause mikä oli siinä tilanteessa hyvä sanoa. Nyt se lause on kaikunut päässä jonkun aikaa. Mut sillon kun mulla oli se fiilis, nii se sanoi jotain tollasta ja se halas mua. Tuntu et sain olla sen seurassa heikko. Mul on tosi usein se fiilis, et mun on pakko olla vahva, et muut saa olla mun kaa heikkoja, purkaa ajatuksia. Et voin olla muille se, mitä kukaan ei oo mulle. Et oon aina valmis jos joku tarvii kuuntelijaa. Oli mahtavaa, et oli joku, jonka seuras sai olla heikko Ja olla ite se, jota kuunnellaan ja lohdutetaan En ollu rehellisesti sanottuna ennen meidän suhdetta ees uskonu, et voisin koskaan saada olla heikko [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
menetin just kaiken
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja