Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Menetin sitten taas tilaisuuden hieman helpottaa oloani
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi431" data-source="post: 57438" data-attributes="member: 431"><p>En oo hirveesti kärryillä sun tilanteesta, pahottelut siitä.. Voit kyl valottaa mua enemmän/linkkailla aikasempia keskusteluita jos haluut. En jotenki ainakaan osannu hakea sun aikasempia keskusteluita.. Mutta...</p><p></p><p>Lasun tekeminen ei oo ikinä kivaa tai helppoa.. Mut se on tosi tärkeetä et sen tekee jos itellä on vähänki semmonen olo et ite/joku toinen ei oo turvassa kotona, oli kyse sit vaan tosi pienestäki asiasta. Koska mun mielestä lasua ei voi tehä turhaan, ku tietenki jos ne sosiaalityöntekijät totee et väärä hälytys, niin ei siin oo mitään menettäny et tilanne on tarkistettu. Tärkeint on vaan just se et saa sit apua ja et ei jätä ketään yksin pulaan (edes itteään). Ja se on kyl onneks tosi hyvä ku nois lasuissa saa just salata sen, et kuka sen on tehny, nii se edes vähän madaltaa sitä kynnystä tehä se. Ja siitä ei missään nimessä pidä potea huonoa omatuntoa, et uskaltaa hakea apua.</p><p></p><p>Tsemppiä! :)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi431, post: 57438, member: 431"] En oo hirveesti kärryillä sun tilanteesta, pahottelut siitä.. Voit kyl valottaa mua enemmän/linkkailla aikasempia keskusteluita jos haluut. En jotenki ainakaan osannu hakea sun aikasempia keskusteluita.. Mutta... Lasun tekeminen ei oo ikinä kivaa tai helppoa.. Mut se on tosi tärkeetä et sen tekee jos itellä on vähänki semmonen olo et ite/joku toinen ei oo turvassa kotona, oli kyse sit vaan tosi pienestäki asiasta. Koska mun mielestä lasua ei voi tehä turhaan, ku tietenki jos ne sosiaalityöntekijät totee et väärä hälytys, niin ei siin oo mitään menettäny et tilanne on tarkistettu. Tärkeint on vaan just se et saa sit apua ja et ei jätä ketään yksin pulaan (edes itteään). Ja se on kyl onneks tosi hyvä ku nois lasuissa saa just salata sen, et kuka sen on tehny, nii se edes vähän madaltaa sitä kynnystä tehä se. Ja siitä ei missään nimessä pidä potea huonoa omatuntoa, et uskaltaa hakea apua. Tsemppiä! :) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Menetin sitten taas tilaisuuden hieman helpottaa oloani
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja