Mielenterveys Meni yli kuukauden putki poikki eilen (TW: itsetuhoisuus)

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
⚠️Sisältää itsensä vahingoittamisesta puhumista⚠️


Eli siis. Sain eilen illalla aivan yhtäkkiä itkukohtauksen. En tiiä miks.
Tuli vaan kauheen paha olo ja sit aloin viiltelee
Tällä kertaa viilsin sen verran kovaa et tuli jonku verran vertaki vaikka yleensä en niin pahasti oo viiltäny

Nyt mulla on sekä ollu kauhee morkkis ku taas alotin että myös semmone et parempi vaa ku viiltelin???

Mikähän mua vaivaa :D
Mua ahistaa kyl seki et ku kukaan toisaalta ei huomaa mitään. Noi jäljet näkyy selkeesti ja kukkaa ei siltikää näe (uskon näin koska vähintäänki mun sisarukset ois jossakin vaiheessa asiasta sanonu koska ne oikeesti huomaa kaiken) En siis toki ole kovin palijoa lyhythihasilla koska en haluu läträtä aurinkorasvalla (inhottaa ku sitä joutuu laittaa joka paikkaan) mut usein sit ku ei enää paista niin kamalasti nii oon ilman pitkähihaista ja illallakin käytän yöpaitana toppia.

Toisaalta haluisin et joku huomais mitä teen ja toisaalta en D::::: Ääääää inhoan tätä
On niin ristiriitanen olo
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Voi ei D: Ihan kamala tilanne taas. Kyllä muut varmaankin huomaavat nuo jäljet, mutteivät tiedä, mitä tehdä.
On aika vaikeaa erottaa viiltelyjäljet esim. eläinten tekemistä naarmuista, ja ohimennen katsottaessa niitä ei ehkä huomiokaan. Ja jos on yleensä pitkähihaisia paitoja päällä, havainnointi vaikeutuu entisestään.
Toivoin todella, että sinusta tuntuu paremmalle, eikä sinun tarvitsisi enää joutua purkamaan pahaa oloasi itseesi.

Voisin myös kertoa tässä asiaan jotenkin liittyvän tarinan:
(En tiedä, tietääkö Pupu tätä, mutta mennään silti.)
Muutama vuosi sitten kävimme pikku sisarukseni, Pupun kanssa saunassa, ja huomasin hänen kädessään selkeitä viiltelyjälkiä. Aina kun kysyin niistä, hän muuttui todella puolustelevaksi ja vihaiseksi. Sitä jatkui melkein vuoden verran, kunnes päätin kertoa kouluterveydenhoitajalle. Siitä alkoikin sitten nunnon tapahtumaketju, Pupu kävi monilla eri lääkäreillä ja psykologeilla yms, kunnes hänellä todettiin masennus.
Sitten hän päätyi myös toisen ongelman takia sairaalaan, jonka jälkeen asiat ovat menneet nähtävästi paremmin. Eihän se masennus varmaan poissa ole, mutta selvästi helpottunut.

Tarinan pointti on siis se, että Pupu päätyi minun takiani hoitoon, johon hän ei ehkä muuten olisi mennyt. Saatoin siis pelastaa hänen elämänsä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,586
Reaktioarvo
6,495
Voi ei D: Ihan kamala tilanne taas. Kyllä muut varmaankin huomaavat nuo jäljet, mutteivät tiedä, mitä tehdä.
On aika vaikeaa erottaa viiltelyjäljet esim. eläinten tekemistä naarmuista, ja ohimennen katsottaessa niitä ei ehkä huomiokaan. Ja jos on yleensä pitkähihaisia paitoja päällä, havainnointi vaikeutuu entisestään.
Toivoin todella, että sinusta tuntuu paremmalle, eikä sinun tarvitsisi enää joutua purkamaan pahaa oloasi itseesi.

Voisin myös kertoa tässä asiaan jotenkin liittyvän tarinan:
(En tiedä, tietääkö Pupu tätä, mutta mennään silti.)
Muutama vuosi sitten kävimme pikku sisarukseni, Pupun kanssa saunassa, ja huomasin hänen kädessään selkeitä viiltelyjälkiä. Aina kun kysyin niistä, hän muuttui todella puolustelevaksi ja vihaiseksi. Sitä jatkui melkein vuoden verran, kunnes päätin kertoa kouluterveydenhoitajalle. Siitä alkoikin sitten nunnon tapahtumaketju, Pupu kävi monilla eri lääkäreillä ja psykologeilla yms, kunnes hänellä todettiin masennus.
Sitten hän päätyi myös toisen ongelman takia sairaalaan, jonka jälkeen asiat ovat menneet nähtävästi paremmin. Eihän se masennus varmaan poissa ole, mutta selvästi helpottunut.

Tarinan pointti on siis se, että Pupu päätyi minun takiani hoitoon, johon hän ei ehkä muuten olisi mennyt. Saatoin siis pelastaa hänen elämänsä.
Toivosin itekki et voisin voida vähän paremmin D: Tosi kiva ku eka mennee hyvin ja sit yhtäkkiä mielenterveys sanooki et haista paska ja asiat muuttuu taas pahemmaksi. Jihuu.

Nää oot kyllä mahtava isosisarus <3
 
Ylös Pohja