Keho Menkat myöhässä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mikä siinä on ku menkat myöhässä kolome päivää, kipuja on mutta ite verta ei näy missään eikä oo ees valkovuotoa juurikaan D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Aaaaa käy kipeetä 😭😭 Jos alakasivat ees yön aikana, mikkää ei oo raivostuttavampaa ku kivut iliman ite menkkoja
Ja mun stressi tästä ei varmaa kovin palijoa auta asiaa lmao
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
No ei vieläkään D: Olin melekeen varma että alakaisivat yöllä ku illalla oli nii kauhia vatsakipu mutta no... Pittäis yrittää olla ajattelematta. Sentään on vaa sen alle viikon myöhässä tällä hetkellä ku joskus viime vuonna skippasi yhden kuukauden yli :'D
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
No ei vieläkään D: Olin melekeen varma että alakaisivat yöllä ku illalla oli nii kauhia vatsakipu mutta no... Pittäis yrittää olla ajattelematta. Sentään on vaa sen alle viikon myöhässä tällä hetkellä ku joskus viime vuonna skippasi yhden kuukauden yli :'D
Kyllä ne sieltä vielä tulee
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Jess ne alako

Tosin pahimmalla hetkellä ku olin linkussa että ehti sit alushousut ja (vaaleet!!!!) farkut mennä ihan likasiksi mut noh onneksi lähtee pesussa
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Jess ne alako

Tosin pahimmalla hetkellä ku olin linkussa että ehti sit alushousut ja (vaaleet!!!!) farkut mennä ihan likasiksi mut noh onneksi lähtee pesussa
Et kaatunut sentään portaissa ihastuksen edessä niin, että samalla valahtaisi menkat läpi ja se näkisi kaiken takaa kun olisit ollut kontillasi? Noin tapahtui 90 % demittäjistä, jotka kirjoittivat Megamokiin.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Et kaatunut sentään portaissa ihastuksen edessä niin, että samalla valahtaisi menkat läpi ja se näkisi kaiken takaa kun olisit ollut kontillasi? Noin tapahtui 90 % demittäjistä, jotka kirjoittivat Megamokiin.
Ai kauhee xD Onneksi sentään ei noin käynyt tosin en ossaa hävetä menkkoja niin paljoo että se ois tuntunu nii pahalta tilanteelta :'D
 
Ylös Pohja