Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Menkkavalitusta (koska voin)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="annimetall" data-source="post: 89485" data-attributes="member: 470"><p>Siis ei hyvä luoja nyt sentään. Olin jo kerennyt tottua sellaisiin "muutama tippa viikon ajan ilman mitään muita oireita"- kuukautisiin, ja nyt on kipua ja helvetinmoinen veriputous, ihan niinkuin itse helvetin portit olisi avattu. Puolitoista tuntia ja piti vaihtaa tampooni. Mitä seuraavaksi? Kuuden kuukauden tauko taas? Äh. </p><p></p><p>On ollut aikomuksena käydä jossain terveydenhoitajalla puhumassa tästä koko hommasta, kun niin epäsäännöllistä toimintaa, joskus todella, siis TODELLA runsaat, joskus taas muutama tippa. Joskus järjettömät kivut, vaikka yleensä ei mitään kipua. </p><p></p><p>Eilen en edes syönyt mitään ennen iltaruokaa, koska kipujen takia ei vain pystynyt, ja sitten illalla kun menivät pois, niin söin kunnolla.</p><p>Yölläkin tuli nukuttua semmoinen ehkä vajaa 6 tuntia, (yleensä 8-9 tuntia), eli ei väsytä ollenkaan, ei.</p><p></p><p>Päätin tässä tätä kirjoittaessa, että huomenna käyn ostamassa Tokmannilta tms. kuukupin, koska voin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="annimetall, post: 89485, member: 470"] Siis ei hyvä luoja nyt sentään. Olin jo kerennyt tottua sellaisiin "muutama tippa viikon ajan ilman mitään muita oireita"- kuukautisiin, ja nyt on kipua ja helvetinmoinen veriputous, ihan niinkuin itse helvetin portit olisi avattu. Puolitoista tuntia ja piti vaihtaa tampooni. Mitä seuraavaksi? Kuuden kuukauden tauko taas? Äh. On ollut aikomuksena käydä jossain terveydenhoitajalla puhumassa tästä koko hommasta, kun niin epäsäännöllistä toimintaa, joskus todella, siis TODELLA runsaat, joskus taas muutama tippa. Joskus järjettömät kivut, vaikka yleensä ei mitään kipua. Eilen en edes syönyt mitään ennen iltaruokaa, koska kipujen takia ei vain pystynyt, ja sitten illalla kun menivät pois, niin söin kunnolla. Yölläkin tuli nukuttua semmoinen ehkä vajaa 6 tuntia, (yleensä 8-9 tuntia), eli ei väsytä ollenkaan, ei. Päätin tässä tätä kirjoittaessa, että huomenna käyn ostamassa Tokmannilta tms. kuukupin, koska voin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Menkkavalitusta (koska voin)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja