Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mielenterveysrinki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 148367" data-attributes="member: 16"><p>Mulla mennee mielenterveyden kaa paremmin ku varmaan literally vuosiin. </p><p>Iso syy siihen on luultavasti mun poikaystävä mut laskisin syyksi myös sen et kesälomalla sain levätä ja unohtaa kaikki kouluun liittyvä kun olin viime lukuvuojen jatkuvasti stressaantunu kaikesta. </p><p>Ja en tiiä, kai se psykiatrisella sairaanhoitajallakin käynti on jotakin auttanu vaikka musta tuntuu kyllä lähinnä siltä et ärsyttää käydä siellä. Tullee vaa aina tunne et se mies ei ota mua tosissaan. Viimeksikki selitin jotaki mun uniongelmista ja sit myös siitäki ku sätkähtelen tosi usein yhtäkkiä ja vastauksena sain että on ihan normaalia ja huolehin turhaan. Siis joo, luultavasti ylianalysoin asiaa mut silti se äänensävy millä se puhu ja ilime millä se mua kahto kerto et se piti mua typeränä. </p><p>Ja sit ku mainittin vielä siitä et ku mulle tullee aina random ahistus sillo ku pittää mennä liukuportaisiin tai niistä pois ja meinaan sen takii aina kaatua nii siinäki se vaa intti sitä et "nokun pittää olla joku syy sille miksi se ahistaa". Joo varmaan sille on joku syy mut mistä halavatusta minä voin sen tietää ku se on ehkä viime keväästä asti ollu tällasta eikä sillon käyny kyllä mittää mikä ois voinu vaikuttaa asiaan </p><p>Muutenhan se tyyppi on ihan mukava mut jotenki osa sen kommenteista vaa ärsyttää mua vaikka työtähä se vaa yrittää tehä (kai)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 148367, member: 16"] Mulla mennee mielenterveyden kaa paremmin ku varmaan literally vuosiin. Iso syy siihen on luultavasti mun poikaystävä mut laskisin syyksi myös sen et kesälomalla sain levätä ja unohtaa kaikki kouluun liittyvä kun olin viime lukuvuojen jatkuvasti stressaantunu kaikesta. Ja en tiiä, kai se psykiatrisella sairaanhoitajallakin käynti on jotakin auttanu vaikka musta tuntuu kyllä lähinnä siltä et ärsyttää käydä siellä. Tullee vaa aina tunne et se mies ei ota mua tosissaan. Viimeksikki selitin jotaki mun uniongelmista ja sit myös siitäki ku sätkähtelen tosi usein yhtäkkiä ja vastauksena sain että on ihan normaalia ja huolehin turhaan. Siis joo, luultavasti ylianalysoin asiaa mut silti se äänensävy millä se puhu ja ilime millä se mua kahto kerto et se piti mua typeränä. Ja sit ku mainittin vielä siitä et ku mulle tullee aina random ahistus sillo ku pittää mennä liukuportaisiin tai niistä pois ja meinaan sen takii aina kaatua nii siinäki se vaa intti sitä et "nokun pittää olla joku syy sille miksi se ahistaa". Joo varmaan sille on joku syy mut mistä halavatusta minä voin sen tietää ku se on ehkä viime keväästä asti ollu tällasta eikä sillon käyny kyllä mittää mikä ois voinu vaikuttaa asiaan Muutenhan se tyyppi on ihan mukava mut jotenki osa sen kommenteista vaa ärsyttää mua vaikka työtähä se vaa yrittää tehä (kai) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mielenterveysrinki
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja