Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mielenterveysrinki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 148498" data-attributes="member: 34"><p>Aivan paskasti menee, jos haluaa siitä voi lukea lisää mun kehokeskustelusta jonka tein juuri, mutta se ei ole edes ainut asia jonka takia menee aivan paskasti. En jaksa enää tätä </p><p></p><p>Lyhyesti sanottuna en koskaan tule olemaan tyytyväinen mun kehooni ja mietin koko ajan terveyttä, mietin koko ajan liikuntaa ja ruokaa, mutta myös muita terveyteen liittyviä asioita. OBSESSOIN terveydestä. Myös sen takia etten halua kuolla nuorena. Yritän tehdä kaikki oikein terveyden kannalta, mutta en halua koska mun periaate on se etten välitä vittuakaan terveydestä. En haluaisi kuolla nuorena (niin kuin edes kuuskymppisenäkään esim) mutta jos kuolen niin kuolen. Jos mun terveys on huono niin on. En aio tehdä sille mitään. Siis lähden aina siitä että en aio tehdä sille mitään. Se on se mistä lähdetään liikkeelle, mut aina siinä sivussahan käyn lenkkeilemässä useinkin. En joka päivä mut usein. En tosin tarpeeksi usein. Mut periaate on se etten tee mitään terveyden takia, vaan teen ne sen takii et haluun. Lenkkeilen koska haluun. Syön koska haluun. En syö koska haluun olla syömättä. Pukeudun jollain tavalla koska haluun. Teen kaiken vaan sillä periaatteella että koska se on sitä mitä haluun. Terveys tai muutkaan asiat ei oo edes motiivien listalla mulle. Siksi vihaankin tätä maailmaa ja suurinta osaa ihmisistä. Ne ei ymmärrä mun mieltä. Ei tarvitsekaan, mutta ne tuputtaa koko ajan omaa näkemystä mulle. Ei tarvitse kuin lukea jotain diabeteksesta niin saat hirveän listan asioista joita sun pitää tehdä? Ei kiitos? Ette te lääkäritkään edes mua määrää vaikka kuvittelettekin niin 😂 en tee mitään siksi että joku vitun lääkäri sanoi mulle niin. Teen asiat omasta halusta. Muut voi keskittyy itteensä ei muhun. Ei kiinnosta pätkääkään.</p><p></p><p>Ei vois VÄHEMPÄÄ kiinnostaa OIKEIN syöminen. Mutta se pitäs kiinnostaa kaikkien mielestä. Vaan ei kiinnosta koska ei huvita kiinnostua. Tykkään kyllä syödä salaattiakin, ja haluankin syödä mutta en joka päivä. En tiedä syönkö edes joka viikko. En todellakaan syö päivittäin vihanneksia, hedelmiä ja muuta. Enkä aiokaan. Enkä aio muutoinkaan tehdä mitään extraa terveyteni hyväksi. Jokainen joka kehottaa mua tekemään jotakin voi painua vittuun.</p><p></p><p>Tämä on muutenkin tulosta siitä kun on melkein koko päivän lukenut kommentteja ja tekstejä liittyen noh, ylipainoon, lihavuuteen, alipainoon, syömishäiriöihin, ulkonäköön.. kaikilla on joku mielipide, vaikka oikeastaan sitä mielipidettä ei tarvis sille toiselle ihmiselle sanoa. Ajattele päässäsi ihan mitä haluat, mut älä tuu selittää mulle kuinka oon "liian painava" tai jotain. Pidä se oman pääs sisällä.</p><p></p><p>Ei ollut edes tarkoitus kirjoittaa näin paljon mut iha sama. Eli mielenterveys sujuu ihan loistavasti. No onneksi se saakin olla huonolla tolalla, kuten saa fyysinenkin terveys olla. En tosissaan välitä enää. Jos koskaan välitinkään. Ei oo sen arvoista miettiä asiaa. Jos kuolen niin kuolisin ainakin vapaana, vaikka se oliskin nuorena. En ala tekemään mitään sen takia että olisin "terveempi". Jos haluan käyn lenkillä. Jos haluan syön salaattia. Jos haluan nukun paremmin. Jos haluan lopetan alkoholin. Jos haluan vähennän puhelimella oloa. Jos haluan pesen hampaita useammin. Jos haluan laihdutan. Jos haluan, lihon. Jos haluan, en keskity painoon ollenkaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 148498, member: 34"] Aivan paskasti menee, jos haluaa siitä voi lukea lisää mun kehokeskustelusta jonka tein juuri, mutta se ei ole edes ainut asia jonka takia menee aivan paskasti. En jaksa enää tätä Lyhyesti sanottuna en koskaan tule olemaan tyytyväinen mun kehooni ja mietin koko ajan terveyttä, mietin koko ajan liikuntaa ja ruokaa, mutta myös muita terveyteen liittyviä asioita. OBSESSOIN terveydestä. Myös sen takia etten halua kuolla nuorena. Yritän tehdä kaikki oikein terveyden kannalta, mutta en halua koska mun periaate on se etten välitä vittuakaan terveydestä. En haluaisi kuolla nuorena (niin kuin edes kuuskymppisenäkään esim) mutta jos kuolen niin kuolen. Jos mun terveys on huono niin on. En aio tehdä sille mitään. Siis lähden aina siitä että en aio tehdä sille mitään. Se on se mistä lähdetään liikkeelle, mut aina siinä sivussahan käyn lenkkeilemässä useinkin. En joka päivä mut usein. En tosin tarpeeksi usein. Mut periaate on se etten tee mitään terveyden takia, vaan teen ne sen takii et haluun. Lenkkeilen koska haluun. Syön koska haluun. En syö koska haluun olla syömättä. Pukeudun jollain tavalla koska haluun. Teen kaiken vaan sillä periaatteella että koska se on sitä mitä haluun. Terveys tai muutkaan asiat ei oo edes motiivien listalla mulle. Siksi vihaankin tätä maailmaa ja suurinta osaa ihmisistä. Ne ei ymmärrä mun mieltä. Ei tarvitsekaan, mutta ne tuputtaa koko ajan omaa näkemystä mulle. Ei tarvitse kuin lukea jotain diabeteksesta niin saat hirveän listan asioista joita sun pitää tehdä? Ei kiitos? Ette te lääkäritkään edes mua määrää vaikka kuvittelettekin niin 😂 en tee mitään siksi että joku vitun lääkäri sanoi mulle niin. Teen asiat omasta halusta. Muut voi keskittyy itteensä ei muhun. Ei kiinnosta pätkääkään. Ei vois VÄHEMPÄÄ kiinnostaa OIKEIN syöminen. Mutta se pitäs kiinnostaa kaikkien mielestä. Vaan ei kiinnosta koska ei huvita kiinnostua. Tykkään kyllä syödä salaattiakin, ja haluankin syödä mutta en joka päivä. En tiedä syönkö edes joka viikko. En todellakaan syö päivittäin vihanneksia, hedelmiä ja muuta. Enkä aiokaan. Enkä aio muutoinkaan tehdä mitään extraa terveyteni hyväksi. Jokainen joka kehottaa mua tekemään jotakin voi painua vittuun. Tämä on muutenkin tulosta siitä kun on melkein koko päivän lukenut kommentteja ja tekstejä liittyen noh, ylipainoon, lihavuuteen, alipainoon, syömishäiriöihin, ulkonäköön.. kaikilla on joku mielipide, vaikka oikeastaan sitä mielipidettä ei tarvis sille toiselle ihmiselle sanoa. Ajattele päässäsi ihan mitä haluat, mut älä tuu selittää mulle kuinka oon "liian painava" tai jotain. Pidä se oman pääs sisällä. Ei ollut edes tarkoitus kirjoittaa näin paljon mut iha sama. Eli mielenterveys sujuu ihan loistavasti. No onneksi se saakin olla huonolla tolalla, kuten saa fyysinenkin terveys olla. En tosissaan välitä enää. Jos koskaan välitinkään. Ei oo sen arvoista miettiä asiaa. Jos kuolen niin kuolisin ainakin vapaana, vaikka se oliskin nuorena. En ala tekemään mitään sen takia että olisin "terveempi". Jos haluan käyn lenkillä. Jos haluan syön salaattia. Jos haluan nukun paremmin. Jos haluan lopetan alkoholin. Jos haluan vähennän puhelimella oloa. Jos haluan pesen hampaita useammin. Jos haluan laihdutan. Jos haluan, lihon. Jos haluan, en keskity painoon ollenkaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mielenterveysrinki
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja