Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mielikuvitusystävät
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 61112" data-attributes="member: 167"><p>Tää on mielenkiintonen keskustelu. Harmi vaan kun ei ole tullut ku vaan yks kommentti. D: Ehkä mäki sit kommentoin vaikkei mulla mitään hirveen mielenkiintosta sanottavaa ookkaan. Ehkä sit muut löytää myös tän keskustelun ja kommentoi. </p><p></p><p>Mulla siis ei oo ikinä ollut mitään kunnollista mielikuvitusystävää. Mutta kerran katoin semmosta jotain mehiläislastenohjelmaa ja siinä yhen mehiläisen kaveri oli hankkinut itselleen mielikuvitusystävän, koska se mehiläinen ei aluks leikkinyt sen kanssa.</p><p></p><p>Sit ku mun pikkusisko ei aluks leikkinyt mun kanssa, tai teki jotain mistä en tykännyt niin päätin sitten loukkaantua ja ärsyttää tms. luomalla itselleni mielikuvitusystävän. Sen nimi oli Lilja, koska Lilja on mun toinen nimi ja tykkäsin siitä nimestä niin paljon sillon. Sit muuta en oikeestaan siihen keksinytkään. Sit vaan esitin puhuvani ja leikkiväni sen kanssa, mut se kesti vaan sen muutaman minuutin ajan. :D Paitsi sit katoin Mielen sopukoissa-elokuvan ja aloin potemaan huonoa omatuntoa ja leikin sen kanssa vielä hetken...</p><p></p><p>Kiinnostais muuten tietää, että tiedostaako ne lapset, joilla on mielikuvituskavereita sen että ne on mielikuvitusta?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 61112, member: 167"] Tää on mielenkiintonen keskustelu. Harmi vaan kun ei ole tullut ku vaan yks kommentti. D: Ehkä mäki sit kommentoin vaikkei mulla mitään hirveen mielenkiintosta sanottavaa ookkaan. Ehkä sit muut löytää myös tän keskustelun ja kommentoi. Mulla siis ei oo ikinä ollut mitään kunnollista mielikuvitusystävää. Mutta kerran katoin semmosta jotain mehiläislastenohjelmaa ja siinä yhen mehiläisen kaveri oli hankkinut itselleen mielikuvitusystävän, koska se mehiläinen ei aluks leikkinyt sen kanssa. Sit ku mun pikkusisko ei aluks leikkinyt mun kanssa, tai teki jotain mistä en tykännyt niin päätin sitten loukkaantua ja ärsyttää tms. luomalla itselleni mielikuvitusystävän. Sen nimi oli Lilja, koska Lilja on mun toinen nimi ja tykkäsin siitä nimestä niin paljon sillon. Sit muuta en oikeestaan siihen keksinytkään. Sit vaan esitin puhuvani ja leikkiväni sen kanssa, mut se kesti vaan sen muutaman minuutin ajan. :D Paitsi sit katoin Mielen sopukoissa-elokuvan ja aloin potemaan huonoa omatuntoa ja leikin sen kanssa vielä hetken... Kiinnostais muuten tietää, että tiedostaako ne lapset, joilla on mielikuvituskavereita sen että ne on mielikuvitusta? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mielikuvitusystävät
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja