Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mielikuvitusystävät
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lumisateessa" data-source="post: 61224" data-attributes="member: 290"><p>Mulla oli pienenä parikin mielikuvituskaveria, joiden kanssa leikin välillä. Keksin toisen muistaakseni ihan vaan, koska olin nähnyt niitä lastenohjelmissa ja halusin sellaisen itekkin. Meidän pihalla kasvaa sellasia keltasia kukkia jotka näytti väärinpäin käännettynä kauniilta tanssiaismekoilta. Niin keksin siitä kukkaisprinsessan, jonka kanssa leikin aina välillä niiden kukkien kukkiessa. Toinen minkä keksin oli kummitus, joka asu muiden kummitusten kanssa meidän vessan ilmastointikanavassa. Muut kummitukset oli pahoja ja ois halunnu kiusata meitä, mut mun kaveri pyysi niitä jättämään meidät rauhaan. Toi kummitus oli siis mun ikäinen ja viihdytin sillä itseäni, ku olin vessassa. Juttelin sille paljon ja paljon vanhemmaks kuin kukkaisprinsessalle. Sillä saatto olla nimikin mut en ainakaan muista sitä enää. Sit en tiiä lasketaaks tätä mut ennen kummitusta juttelin pikkasen vessassa oleville pinseteille, jolla sitten irrotin vessapaperia. Kuvittelin et se oli joku koulutus ja pidin siinäkin kesälomia. Sit pyytelin siltä anteeks ku unohdin välillä käyttää niitä pinsettejä. </p><p>Mäki suunnittelen välillä keskusteluja ja tapahtumia mun päässä. Ja joskus juttelen itselleni, kun oon yksin metsässä tai kotona. Kuvittelen välillä itselleni tunnollisen ja laiskan puolen, jotka auttaa mua tekee päätöksiä niinku joissain lastenelokuvissa. Tunnollinen puoli käskee mun tehä läksyt ja laiska on sitä mieltä, että kyllä tässä nyt vielä yhen videon ehtii kattoo.</p><p>Oho tästä tuli näköjään aika pitkä toivottavasti ees joku jaksaa lukee tän.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lumisateessa, post: 61224, member: 290"] Mulla oli pienenä parikin mielikuvituskaveria, joiden kanssa leikin välillä. Keksin toisen muistaakseni ihan vaan, koska olin nähnyt niitä lastenohjelmissa ja halusin sellaisen itekkin. Meidän pihalla kasvaa sellasia keltasia kukkia jotka näytti väärinpäin käännettynä kauniilta tanssiaismekoilta. Niin keksin siitä kukkaisprinsessan, jonka kanssa leikin aina välillä niiden kukkien kukkiessa. Toinen minkä keksin oli kummitus, joka asu muiden kummitusten kanssa meidän vessan ilmastointikanavassa. Muut kummitukset oli pahoja ja ois halunnu kiusata meitä, mut mun kaveri pyysi niitä jättämään meidät rauhaan. Toi kummitus oli siis mun ikäinen ja viihdytin sillä itseäni, ku olin vessassa. Juttelin sille paljon ja paljon vanhemmaks kuin kukkaisprinsessalle. Sillä saatto olla nimikin mut en ainakaan muista sitä enää. Sit en tiiä lasketaaks tätä mut ennen kummitusta juttelin pikkasen vessassa oleville pinseteille, jolla sitten irrotin vessapaperia. Kuvittelin et se oli joku koulutus ja pidin siinäkin kesälomia. Sit pyytelin siltä anteeks ku unohdin välillä käyttää niitä pinsettejä. Mäki suunnittelen välillä keskusteluja ja tapahtumia mun päässä. Ja joskus juttelen itselleni, kun oon yksin metsässä tai kotona. Kuvittelen välillä itselleni tunnollisen ja laiskan puolen, jotka auttaa mua tekee päätöksiä niinku joissain lastenelokuvissa. Tunnollinen puoli käskee mun tehä läksyt ja laiska on sitä mieltä, että kyllä tässä nyt vielä yhen videon ehtii kattoo. Oho tästä tuli näköjään aika pitkä toivottavasti ees joku jaksaa lukee tän. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Mielikuvitusystävät
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja