Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
mietin koko ajan ikäviä asioita menneisyydestä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 79265" data-attributes="member: 386"><p>mm. ihmisten ilkeitä sanoja ja sitä kun ne ei oo hyväksyny mua sellasena kun oon.</p><p></p><p>erityisesti tällä hetkellä pyörii mielessä se, kun yks entinen luokkalaiseni joka on tässä tarinassa vaikka niko, tuli haukkumaan miut tellonymissä ihan pystyyn (erityisesti ulkonäön osalta).</p><p>kaikki hänen viha johtu siitä, että hänen kaverinsa puhu miusta hänelle paskaa ja niko tietenkin usko sen kaiken.</p><p>v*tuttaa myös kun kaikki aina sanoo kuinka tää niko on niin mukava ja ihana ihminen, ja tuntuu että oon ainoo jota kohtaan hän on käyttäytyny ikävästi ja vastahakosesti. väkisinkin siinä tulee sellanen olo, että miussa on aivan pakko olla jotain vikaa, koska hän ei kohdellu ketään muuta kun mua huonosti D:</p><p>toisaalta koitan miettiä asian niin, että hän ei oikeesti tunne mua, vaan se kaikki ikävä käytös johtu vaan niistä valheista mitä hän oli miusta kuullu.</p><p></p><p>vaikka tää niko tuo miulle sellasen pöyristyneen olon, että miten tässä maailmassa voi olla noin ilkeitä ihmisiä, niin jollain tavalla hän kuitenkin aiheuttaa myös huvittuneisuutta :D hän nimittäin mainitsi siinä viestissään, että oon paska. niinku ahaa okei, ootko pikkasen lapsellinen kun kommentoit tollasta? :DD on myös todella noloa tulla haukkumaan anonyyminä, ja vielä yksityiskohtasesti selittää mikä kaikki miussa oli hänen mielestään pielessä. hän esim. sano että miulla on ruma leuka, niinku ?????? ihan normaali se on, come on :D</p><p>tuntu et hän koitti väkisin keksii jotain nasevaa sanottavaa, eikä ne jutut ees pitäny paikkaansa. ja jos joku ihmettelee miten voin olla varma että ne ilkeet anonyymit viestit oli nikon laittamia, niin tiiän sen 100% varmasti yhen asian takia, mutta en viiti selittää sitä täällä kun liian iso bustausvaara.</p><p></p><p>sanonpahan vaan nikolle sellaset terveiset, että mene uuniin ja oot ihan vitun lapsellinen ihminen :))) mie tiiän oman arvoni, etkä sie tuu koskaan sammuttamaan miun paloa tai saamaan mua vihaamaan itteeni, vaikka herkän persoonani takia siun sanat satuttaakin välillä. minä en pyydä olemassaoloani anteeks siulta tai keltään muultakaan. haista vittu.</p><p></p><p>anteeks sekava ja pitkä teksti, mutta kyllä muuten helpotti oloa D: ja jos joku tietää miten saisin katkastuu mielestäni nää nikon teot kun ne on tullu tässä viimeaikoina mieleen joka päivä, niin kertokaa ihmeessä. tää tuntuu olevan joku ikuinen levy miun päässä, enkä pysty lakata miettimästä tätä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 79265, member: 386"] mm. ihmisten ilkeitä sanoja ja sitä kun ne ei oo hyväksyny mua sellasena kun oon. erityisesti tällä hetkellä pyörii mielessä se, kun yks entinen luokkalaiseni joka on tässä tarinassa vaikka niko, tuli haukkumaan miut tellonymissä ihan pystyyn (erityisesti ulkonäön osalta). kaikki hänen viha johtu siitä, että hänen kaverinsa puhu miusta hänelle paskaa ja niko tietenkin usko sen kaiken. v*tuttaa myös kun kaikki aina sanoo kuinka tää niko on niin mukava ja ihana ihminen, ja tuntuu että oon ainoo jota kohtaan hän on käyttäytyny ikävästi ja vastahakosesti. väkisinkin siinä tulee sellanen olo, että miussa on aivan pakko olla jotain vikaa, koska hän ei kohdellu ketään muuta kun mua huonosti D: toisaalta koitan miettiä asian niin, että hän ei oikeesti tunne mua, vaan se kaikki ikävä käytös johtu vaan niistä valheista mitä hän oli miusta kuullu. vaikka tää niko tuo miulle sellasen pöyristyneen olon, että miten tässä maailmassa voi olla noin ilkeitä ihmisiä, niin jollain tavalla hän kuitenkin aiheuttaa myös huvittuneisuutta :D hän nimittäin mainitsi siinä viestissään, että oon paska. niinku ahaa okei, ootko pikkasen lapsellinen kun kommentoit tollasta? :DD on myös todella noloa tulla haukkumaan anonyyminä, ja vielä yksityiskohtasesti selittää mikä kaikki miussa oli hänen mielestään pielessä. hän esim. sano että miulla on ruma leuka, niinku ?????? ihan normaali se on, come on :D tuntu et hän koitti väkisin keksii jotain nasevaa sanottavaa, eikä ne jutut ees pitäny paikkaansa. ja jos joku ihmettelee miten voin olla varma että ne ilkeet anonyymit viestit oli nikon laittamia, niin tiiän sen 100% varmasti yhen asian takia, mutta en viiti selittää sitä täällä kun liian iso bustausvaara. sanonpahan vaan nikolle sellaset terveiset, että mene uuniin ja oot ihan vitun lapsellinen ihminen :))) mie tiiän oman arvoni, etkä sie tuu koskaan sammuttamaan miun paloa tai saamaan mua vihaamaan itteeni, vaikka herkän persoonani takia siun sanat satuttaakin välillä. minä en pyydä olemassaoloani anteeks siulta tai keltään muultakaan. haista vittu. anteeks sekava ja pitkä teksti, mutta kyllä muuten helpotti oloa D: ja jos joku tietää miten saisin katkastuu mielestäni nää nikon teot kun ne on tullu tässä viimeaikoina mieleen joka päivä, niin kertokaa ihmeessä. tää tuntuu olevan joku ikuinen levy miun päässä, enkä pysty lakata miettimästä tätä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
mietin koko ajan ikäviä asioita menneisyydestä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja