Opiskelu Mihinköhän sitä oikein menis tettiin?

Opiskelu ja itseopiskelu

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Alotin tässä 19. päivä kymppiluokan ja meillä on kuulemma tulossa pari TET-jaksoa, enkä yhtään tiiä minne menen D: En yhen sairauteni takia saa mennä mihinkään kovin fyysiseen työhön, joka onkin varmaan ainoo kriteeri. Oon ollu tetissä pelkästään heppatallilla ja siellä se tekeminen oli tosiaan melko fyysistä, enkä sillon tajunnu etukäteen ettei kannata. Jos teillä on ehdotella jotain niin kertokaa ihmeessä :) Ja muuten, ope sano että mielellään kaks eri TET-paikkaa
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Vois muuten mennä äidin työpaikalle, kun hän on luokanopettajana 1. luokkalaisille :D Ainoo ongelma on vaan se, etten tiedä tuunko jaksamaan montaa tuntia putkeen niitä lapsia ja muutenkin semmosta sosiaalisuutta D:
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
781
Reaktioarvo
752
Kannatan tuota sun äidin töihin menemistä, mutta jos se tuntuu liian raskaalta, niin sitten ei tietenkään kannata. Mulla ei tule mieleen mitään. D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Kannatan tuota sun äidin töihin menemistä, mutta jos se tuntuu liian raskaalta, niin sitten ei tietenkään kannata. Mulla ei tule mieleen mitään. D:
Hmm totta D: Ja sit kun se ei ehkä oo kuitenkaan sellanen ala mikä mua kiinnostaa, kun oon aina halunnu alalle jossa voin auttaa muita ja oon sympaattinen ja hyväntahtonen. Eihän niiden tettien tietysti oo pakko olla semmosia että ne liittyy siihen ammattiin johon haluan tms., mutta tietenki siitä ois hyötyä jos pääsis sellaseen. Mietin jotain sosiaali- ja terveysalaan liittyvää tettipaikkana, mutta en tiiä tarkemmin mikä ois sellanen miulle sopiva paikka.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
781
Reaktioarvo
752
Hmm totta D: Ja sit kun se ei ehkä oo kuitenkaan sellanen ala mikä mua kiinnostaa, kun oon aina halunnu alalle jossa voin auttaa muita ja oon sympaattinen ja hyväntahtonen. Eihän niiden tettien tietysti oo pakko olla semmosia että ne liittyy siihen ammattiin johon haluan tms., mutta tietenki siitä ois hyötyä jos pääsis sellaseen. Mietin jotain sosiaali- ja terveysalaan liittyvää tettipaikkana, mutta en tiiä tarkemmin mikä ois sellanen miulle sopiva paikka.
Kuulostaa tosi hyvältä, vaikka en itekään osaa sanoa, että mikä olisi sitten sopiva paikka. Toivottavasti löydät jonkun!
 
Ylös Pohja