Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mikä mua vaivaa?!Help
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 98235" data-attributes="member: 289"><p>ymmärrän. D: hyvä juttu, kun säkin oot säästyny ilkkujilta. mä itse uskoisin, et joo kyl varmaan ihmiset niinku sen huomaa ja näin, mut ei kukaan siitä luultavasti mitään ajattele. ehkä korkeintaan "aa katos, tol onki ärrävika" ja jatkaa elämäänsä, koska no eipä siinä mitään sinänsä ihmeellistä olekaan D: ei r-vika seurusteluakaan estä! tai no, jos joku mahdollinen kumppaniehdokas toteaisi, että r-vika on hänelle ylitsepääsemätön ongelma niin... siit ihmisest on iha hyvä päästä eroonkin. </p><p></p><p>hmm... vissiin "oikeassa" ärrässä kieli menee ylähampaiden taakse jotenkin, eli jos saat niin ärrän sanottua, niin kai se on oikein D: </p><p></p><p>mutta miksi sitten sussa on vikaa ja heissä ei? D: teissä kenessäkään tuskin on vikaa. mutta miksi se tuntuu siltä, et sussa on? D: vai juontuuko se nimenomaan tohon, että koet muiden kiinnittävän siihen huomiota eri lailla ku johonki muuhun asiaan?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 98235, member: 289"] ymmärrän. D: hyvä juttu, kun säkin oot säästyny ilkkujilta. mä itse uskoisin, et joo kyl varmaan ihmiset niinku sen huomaa ja näin, mut ei kukaan siitä luultavasti mitään ajattele. ehkä korkeintaan "aa katos, tol onki ärrävika" ja jatkaa elämäänsä, koska no eipä siinä mitään sinänsä ihmeellistä olekaan D: ei r-vika seurusteluakaan estä! tai no, jos joku mahdollinen kumppaniehdokas toteaisi, että r-vika on hänelle ylitsepääsemätön ongelma niin... siit ihmisest on iha hyvä päästä eroonkin. hmm... vissiin "oikeassa" ärrässä kieli menee ylähampaiden taakse jotenkin, eli jos saat niin ärrän sanottua, niin kai se on oikein D: mutta miksi sitten sussa on vikaa ja heissä ei? D: teissä kenessäkään tuskin on vikaa. mutta miksi se tuntuu siltä, et sussa on? D: vai juontuuko se nimenomaan tohon, että koet muiden kiinnittävän siihen huomiota eri lailla ku johonki muuhun asiaan? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mikä mua vaivaa?!Help
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja