Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mikä mussa on vikana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 84329" data-attributes="member: 34"><p>Sekotan aina varaanit että kuka oli kuka mutta olitko sä se joka kävi jossain juttelemassa, kuraattorilla tai jossakin? Joka tapauksessa, jollekin kertominen vois helpottaa sun oloa. Näin aikuiset vois ainaki yrittää tehä jotain, eihän se välttämättä tehoa tai niin mutta ois hyvä jos aikuiset ainakin yrittäis ja näyttäis että on sun puolella, niin sulleki tulis sellane olo että ne on väärässä, et sä.</p><p></p><p>Otsikon kysymys on sellainen jota oon kysynyt itseltäni varmaan sata miljoonaa kertaa. Mutta niin mahdotonta kun se onkin uskoa niin vastaus on pakko olla että sussa (tai mussa) ei oo mitään vikaa. Tärkeintä on se että pystyy itse elämään itsensä kanssa. Muiden mielipiteillä ei oo mitään väliä. Ja jos ei pysty ite elämää ittensä kanssa, silloin kannattaa ehkä juurikin jutella jollekin ammattilaiselle (vaikka ymmärrän myös sen jos on esim luotto menny niihin, koska se aika helposti menee näiden "ammattilaisten" kanssa)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 84329, member: 34"] Sekotan aina varaanit että kuka oli kuka mutta olitko sä se joka kävi jossain juttelemassa, kuraattorilla tai jossakin? Joka tapauksessa, jollekin kertominen vois helpottaa sun oloa. Näin aikuiset vois ainaki yrittää tehä jotain, eihän se välttämättä tehoa tai niin mutta ois hyvä jos aikuiset ainakin yrittäis ja näyttäis että on sun puolella, niin sulleki tulis sellane olo että ne on väärässä, et sä. Otsikon kysymys on sellainen jota oon kysynyt itseltäni varmaan sata miljoonaa kertaa. Mutta niin mahdotonta kun se onkin uskoa niin vastaus on pakko olla että sussa (tai mussa) ei oo mitään vikaa. Tärkeintä on se että pystyy itse elämään itsensä kanssa. Muiden mielipiteillä ei oo mitään väliä. Ja jos ei pysty ite elämää ittensä kanssa, silloin kannattaa ehkä juurikin jutella jollekin ammattilaiselle (vaikka ymmärrän myös sen jos on esim luotto menny niihin, koska se aika helposti menee näiden "ammattilaisten" kanssa) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Mikä mussa on vikana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja