Aihe vapaa Mikä on sun epävarmuuden kohde sun kehossa?

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
925
Reaktioarvo
700
Haen nimenomaan kehossa olevia epävarmuuksia. Kuvaa tai tarkkaa kuvausta ei tarvitse laittaa, mutta jos haluaa niin saa kertoa toki enemmän! :)

Itsellä aina ollut ihon epäpuhtaus ja finnit varsinkin selässä. Myös nenä on ollut pieni epävarmuus, sillä nenän kärki on mieleeni liian tervä ja se näyttää kamallta sivuprofiilissa :(
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
kädet, jalat, takapuoli ja paino ylipäätään, iho
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
En tykkää mun nenästä. Haluisin pienemmän nenän kärjen.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Iho varsinkin nuorempana, mutta enää ei juurikaan kun akne aika lailla katosi iän myötä. Nykyään mun kädet; mä inhoan vaan sitä miltä ne näyttää, kun ei mulla oo sellasia siroja käsiä ja käsivarsia mitä monilla naisilla on vaikka miten oisin hoikka ja alipainoinen. Jostain syystä mun kädet on vaan hirveän isot verrattuna muuhun kehoon
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Iho mullakin. Mul on atooppinen iho, jonka takia mulle tulee välillä ihottumaa esim. käsiin ja kasvoihin.
Ja ihokarvat. Ne on pitkiä ja tummia, ja niitä on paljon D:
Vähän ärsyttää myös mahamakkara, vaikka muuten oon aika hoikka. Se on aina ollut olemassa, riippumatta siitä kuinka hyvässä fyysisessä kunnossa oon.
Ei nää nykyään hirveesti häiritse mun elämää, mutta aina välillä alkaa ärsyttää
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Mun käsivarret kyynärpäästä ylöspäin, koska ne on paksut ja niissä on aina tiheään sellasta tosi ruman näköstä punasta ihottumaa joka ei oo ikinä lähteny pois. Pidän aina sellasia isoja t-paitoja joitten hihat peittää ne kohdat koska näyttää ihan hirveeltä. Lisäks mun toinen silmäluomi saattaa välillä mennä ryppyyn silleen että näyttää että mua on lyöty silmän kohalle, ja että se silmä on puoliks kiinni. On menny aika monet koulukuvat pilalle sen takia.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
Mun perusilme on niin juro että näytän lähes poikkeuksetta vihaiselta, jos yritän näyttää iloiselta näytän lähinnä tympääntyneeltä. Tää naama yhdistettynä kömpelöön sosiaaliseen olemukseen saa ihmiset luulemaan että oon aina kiukkuinen tai pahantahtoinen.

Ennen vihasin myös kyhmyä nenässä ja epäsymmetrisiä huulia mutta ne ei häiritse enää niin paljoa.
 
Liittynyt
23.10.2022
Viestejä
93
Reaktioarvo
49
varmaan ykkösenä nenä, ei se oo iso mut ei pienikään, sellanen ärsyttävän pyöree jotenki?!

sit varmaan ryhti
mul ei oo äärimmäisen huonoo ryhtii mut ei paraskaan oo, tähän vaikuttaa varmasti se et harrastan balettia ja siel kaikil on just sellanen tiptop ryhti

ööö sitte pään muoto tai leuka
opaalipää
 

lottaonluuttunaama

Harjoittelija
Liittynyt
27.10.2022
Viestejä
4
Reaktioarvo
0
varmaan ykkösenä nenä, ei se oo iso mut ei pienikään, sellanen ärsyttävän pyöree jotenki?!

sit varmaan ryhti
mul ei oo äärimmäisen huonoo ryhtii mut ei paraskaan oo, tähän vaikuttaa varmasti se et harrastan balettia ja siel kaikil on just sellanen tiptop ryhti

ööö sitte pään muoto tai leuka
opaalipää
Sun pää on kaunis
 
Ylös Pohja